tjalla Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 (endret) Brief Encounters? Beklager sen bekreftelse men du har rett. Endret 3. april 2012 av tjalla Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 (endret) Strangers with Candy? Endret 3. april 2012 av Al Capone Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 (endret) Jeg må bare anta at årsaken til at denne ennå ikke har blitt tatt, er fordi en stor del av den harde kjernen her i film-kategorien er på påskeferie, eller noe. For dette er da ganske tydelig Chaplins mesterverk Limelight. Endret 4. april 2012 av Labraxas Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Jeg er tilstrekkelig sikker til at jeg går videre uten noen offisiell bekreftelse. Ett (eneste) bilde skal dere få før en tar natta: Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Kan det være Lila dit ça? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 (endret) Blink! Sett den? En jevnt over bra film. Men jeg følte at den ble noe under-dramatisert mot slutten der, der filmen helst skulle ha vist litt mer medfølelse. Din tur. EDIT: Det hadde vist sneket seg inn en uønsket artikkel ... Endret 5. april 2012 av Labraxas Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Har sett den ja, Vahina Giocante er hot! Noen som greier denne: Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Noen som kjenner igjen denne kvinnen? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Age of Consent. Fri oppgave. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Korrekt å oppgaven er fri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå