Laughing Man Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Ayn Rand's The Fountainhead. Kan se hele filmen her. http://www.youtube.com/watch?v=HtBJ9ixCiNM Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Det stemmer det Kalle. Men jeg vil på det sterkeste fraråde folk å se denne på YouTube. Dette er en film som er for en visuell nytelse å regne, og kvaliteten på YouTube var grusom, ikke engang aspect ratioen var riktig. Vil mye heller anbefale å kjøpe denne fra Amazon for 35 kroner. Ja Jonas, denne ser fantastisk ut, og ja den er meget mer enn bra. En film som fungerer på så mange plan, anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
Laughing Man Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Jeg såg nok hele filmen på youtube når jeg tilfeldigvis kom over den mens jeg surfet etter Ayn Rand klipp. ny oppgave Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 (endret) edit. for sein. Filmen ser forøvrig japansk ut. The Fountainhead går definitivt inn på ønskelista. Endret 11. mars 2012 av Jonas2k Lenke til kommentar
Laughing Man Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Three Outlaw Samurai Riktig det ja. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) Kan det være Tetsuo? Endret 12. mars 2012 av Jonas2k Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 (endret) Ny Endret 13. mars 2012 av Jonas2k Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Tancred Ibsens Den hemmelighetsfulle leiligheten? Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Det er selvsagt helt korrekt, din tur. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Dette ble jo veldig tett på forumets planlagte nedetid. Men, om ikke før, så sees vi på den andre siden ... Trykk på bildet for å vise det i sin fulle størrelse: Lenke til kommentar
afirm Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Kan det vere Bare skyer beveger stjernene? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 (endret) Nei, det er ikke den. Bare skyer beveger stjernene har jeg ikke sett siden jeg gikk på barneskolen. Jeg likte den ikke den gangen, men jeg har hatt lyst til å se den igjen en stund nå, jeg har en følelse av at den kommer til å falle i smak, spesielt siden jeg likte Torun Lians Ikke Naken så godt som jeg gjorde. Jeg har ikke tilgang på DVDen nå, så flere bilder kommer først i eftas. Men kom gjerne med flere forslag. Endret 15. mars 2012 av Labraxas Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Jeg sviktet vist mine lovord totalt, men her kommer et svar på forslaget. For jeg må bare beklage, det er nok ikke den heller. Men begge de to foreslåtte filmer har ihvertfall en viktig ting til felles med filmen jeg driver å poster bilder fra, det har de. Flere bilder hjelper sikkert: Trykk på bildet for å vise det i sin fulle størrelse: Er jeg nå nødt til å bytte min trofaste avatar? Den ser ihvertfall helt noldus ut, nå etter forumoppdateringen. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Er dette Babycall? Viss ikke så er filmen vi skal til norsk. Tror du må bytte avataren din for at den skal se bra ut igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå