Laughing Man Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Siste bilde ser ut som Michael Kelly, gjetter Defendor? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Er dette Fassbinder-mini-serien World on a Wire? En serie som nylig var gitt ut på Blu-ray av The Criterion Collection. Om det er riktig, er dette noe som bør kjøpes inn på sikt, av en som er en noe over snittet opptatt av det Criterion gir ut, og som ennå har til gode å se noe som helst av det Fassbinder har skapt? Lenke til kommentar
Laughing Man Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Jess det er riktig Labraxas. Vel jeg kom tilfeldig over filmen for et år siden i min søken etter god gammel Sci-Fi. Har bare en enkel dvdrip av filmen her som jeg bare har sett en time av sålangt, den varer vel i over 3 timer. Blir å skaffe meg hidef rip versjonen og få sett hele en dag. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Da går vi på med ... Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Flere bilder, fra samme film: Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: Lenke til kommentar
Laughing Man Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Er det Lena Headey i siste bilde? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Det stemmer at det er en Lena Headey i det bildet der, som tydelig vis ikke var tilstrekkelig ugjenkjennelig, ja. Så, hva for en film er dette da? Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Det stemmer. Dette er faktisk den fjerde Neil LaBute filmen jeg har postet bilder fra i denne tråden. Den fjerde og klart svakeste. Din tur. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Three Outlaw Samurai Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 (endret) Må være Yojimbo da. Endret 10. februar 2012 av Juℓenissen Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Det stemmer det ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå