Anvlaibar Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Siden ingen andre har gjort det, lager jeg en ny oppgave: Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Snakker ikke verdens dårligste film? Freddy Got Fingered altså. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Nei. Og ja Synes den er artig jeg. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 A Very Harold and Kumar Christmas? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Hva heter denne? Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 (endret) Kongen og knekten! Var det britene de spilte mot på tv'en? Ny film: Endret 5. februar 2012 av tjalla Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Du kan din Olsenbanden. Olsenbanden møter Kongen og Knekten er helt riktig. Men, det var svenske-kampen som gikk på TVen. Jeg har ikke peil på hva filmen din er for noe, men det ser ut som en søt film. I det tilfellet at jeg har rett i min antagelse om at det er sukker og sjokolade som er sentralt i de to første bilene der. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Jeg har ikke peil på hva filmen din er for noe, men det ser ut som en søt film. I det tilfellet at jeg har rett i min antagelse om at det er sukker og sjokolade som er sentralt i de to første bilene der. Stemmer vel ganske bra. Det er Sweet Movie. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 (endret) Sweet Movie må regnes med å være alt annen enn søt. Se den! Elsker Criterion-coveret på filmen også. Endret 5. februar 2012 av tjalla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå