toro6 Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Warrior er riktig. (600 innlegg i tråden. ) Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 (endret) Her kommer 3 bilder fra forrige side + 3 nye. Endret 31. desember 2011 av thesinner Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Ikke? Noen som vil prøve å tippe land f.eks? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Skal vi til Storbritannia, og dette millenniets første decennium? Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 I filmens hjemland, som ikke er Storbritannia er svaret på ditt andre spørsmål "nesten". Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Regissøren spiller en av hovedrollene i filmen. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Brukes ordet "nesten" i Québec? Dette er nok en film jeg har liggende usett på DVD, nemlig Hjertebank a.k.a. Les amours imaginaires. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Det er riktig. Morsom film, bedre enn jeg hadde forventet. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Jeg har lenge hatt stor tro på den filmen, kjøpte den nettopp, og må få sett den snarest. Filmen vi nå skal frem til hadde jeg også veldig lyst til å se i lang tid før jeg kjøpte den. DVD-utgaven har ikke tidenes bildekvalitet, og den har innbrente subtitles, så det går litt utover hvilke frames jeg legger ut her. Hva heter den? Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Noen flere bilder fra samme film. Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Ingen som har noen tanker om hva dette kan være for noe? Jeg kan fortelle at dette ingen hvilkensomhelsten film, for her skal vi faktisk til en Oscar-nominert film. Om dere klarer å se for dere pjokken på bildet under med bart, og en del flere år på baken, så kjenner dere han kanskje igjen som en karakter fra en av sist sommers store filmer. Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Dama på siste bildet minner meg sterkt om ei norsk skuespillerinne. Men jeg regner med at det ikke er en norsk film? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 "Et bilde sier mer enn tusen ord", sies det. Et bilde kan ihvertfall si like mye som en skreven bekreftelse på ditt spørsmål. Så nå ble det brått ikke mange filmene å velge blant. Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Da regner jeg med vi snakker om Søndagsengler fra 1997. If so: er det Jørgen Langhelle det er bilde av over?(The Thing). Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 (endret) Jepp, det var den Oscar-nominerte norske filmen Søndagsengler vi skulle frem til ja. Men, nei det er ikke Jørgen Langhelle vi så på bildet over her, for han så slik ut i denne filmen: Så han Jørgan har ikke endret seg mye på disse 15 årene nei. For det var nemlig Petter Width Kristiansen vi så som ung der, og han kjenner dere igjen fra rollen som Kalle, i Joachim Triers fantastiske Oslo 31. august. EDIT: La til to ord. Endret 3. januar 2012 av Labraxas Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Ah, ja. Det stemmer nok litt mer ja. Ikke fått sett Oslo, 31.August enda desverre. Må nok vente på DVD/BD-utgivelse. Neste film: Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Oppgaven er fri, rekker ikke å legge ut bilder akkurat nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå