akselme Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Sniper? Sniper er riktig. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Jeg har ikke sett den, men er det ikke no' sånn cartoon-greier i Bowling for Columbine? Lenke til kommentar
akselme Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Jeg har ikke sett den, men er det ikke no' sånn cartoon-greier i Bowling for Columbine? Da bør du gjøre det i fremtiden, ser den på skolen nå. Michael Moore er genial. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Jeg har ikke sett den, men er det ikke no' sånn cartoon-greier i Bowling for Columbine? Da bør du gjøre det i fremtiden, ser den på skolen nå. Michael Moore er genial. Jeg har vært litt skeptisk til han Michael Moore, for å si det sånn. Forutinntatt ja, men like fult. Mulig jeg gir han en titt ved en anledning, men det blir nok ikke med det aller første. Og for å tillate meg selv et aldri så lite sleivspark til Moore; så kan jeg sikkert være enig i at han kan sies å være genial, for på mange måter kan vel han Goebbels sies å ha vært genial han også. Ny oppgave: Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: EDIT: Flertallsform Endret 14. desember 2011 av Labraxas Lenke til kommentar
afirm Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Det er vel ikkje Hackers? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Nei, men datakriminalitet er et tema, også i denne. Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: EDIT: Flertallsform Endret 14. desember 2011 av Labraxas Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Hahaha, Olsenbanden og Data-Harry sprenger verdensbanken. Min favoritt-Olsenbandenfilm fra gammalt av. Nå over til en ganske så undervurdert film fra en "relativt" kjent regissør. Endret 14. desember 2011 av tjalla Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Hehe, stemmer stemmer. Grunnen til at jeg valgte den ut av de fjorten Olsenbanden-filmene jeg har liggende, er fordi jeg også husker den som en av de jeg likte best. Sekvensene mot slutten der, med kjøreskolebilen og bilen som blir delt i to og det heler, er rett og slett fantastisk komikk. Din tur. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Kan nevne at regissøren er britisk og er kjent for sin dokumentariske stil i sine spillefilmer. Tre nye bilder: Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Jeg likte Edvard Munch veldig godt, og har nylig fått The War Game og Culloden i posten. Denne filmen har jeg ikke sett, men vi skal nok til Peter Watkins Privilege. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Et google bildesøk har gjort meg sikker i min sak. Jeg går derfor videre med ny oppgave: Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Flere bilder, samme film: Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Dette må da være Alien³? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Det må det. Ikke så bra som de to første. Den virker litt dårlig skrevet. Men jeg likte den, kanskje spesielt fordi den er så herlig møkkete. Din tur. Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Jeg liker den også. Slettes ikke så dårlig som mange vil ha det til. Lenke til kommentar
afirm Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Bacheha-Ye aseman (Children of Heaven)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå