Labraxas Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Fra en god film, til en som er enda bedre. Hva heter den? Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) Her skal dere få flere bilder av meg. Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: Endret 9. desember 2011 av Labraxas Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 80-tallet og europa? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Europa ja absolutt, 80-tallet nei. Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Nei men ja, holdte jeg på å si, for Saraband har mange likheter med filmen vi her skal frem til. Men dama her, hun var ikke med i Saraband. Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) Er det Katharina Thalbach vi ser her? Ligner hvert fall. Edit: Tulla, jeg tror det er Trolösa vi skal frem til. Endret 9. desember 2011 av Nopros Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Der reddet du deg greit inn ja, for det er Trolösa vi skal frem til. En film skrevet av Ingmar Bergman og regissert av vår egen Liv Ullmann. Så da var det Lena Endre sitt ansikt som varmet opp de tre forrige bildene. Jeg har aldri sett henne levere noe annet enn mesterlig, men jeg har aldri sett henne nærmere perfeksjon enn i Trolösa. Se den, et veldig nært relasjonsdrama, med en unik fortellermåte, fantastisk skuespill, og foto av ypperste klasse (som jeg håper kom til syne gjennom bildene jeg la ut). Din tur. 1 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Ble veldig fristet til å se den, så denne finner seg nok veien opp på skjermen hos meg om ikke så alt for lenge tenker jeg. Neste oppgave: Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Et bilde til før jeg legger meg, da. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) Jaja, skal komme med bilder. Dette skal gi noen greie ledetråder: Endret 11. desember 2011 av Nopros Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) Dere kan i det minste prøve å gjette hvor/når den er fra? Endret 11. desember 2011 av Nopros Lenke til kommentar
afirm Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Aust-Europa? Polen, kanskje? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Otesánek er riktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå