Jonas2k Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Noen bilder for natten. Lenke til kommentar
Laughing Man Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Må vel vere WarGames?? Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Det må det faktisk, din tur. Lenke til kommentar
medlem-214688 Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Det må det faktisk, din tur. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Det må det faktisk, din tur. Space jam, så den igjen her om dagen Lenke til kommentar
medlem-214688 Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Det må det faktisk, din tur. Space jam, så den igjen her om dagen Har du den på DVD? Hvor kjøpte du den i såfall? Jeg elsker den og den er sterkt undervurdert og jeg har aldri sett noen DVD utgivelse!!! Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 (endret) Det må det faktisk, din tur. Nytt bilde Når Jonas2k i innlegget du siterte skrev at det var "... din tur." Mente han nok ikke at det var din, men klovnen kalle sin tur. Da det var nettopp klovnen kalle som svarte rett på den forrige oppgaven til Jonas2k. Ta en titt på reglene i første post så ser du hvordan opplegget er. For moros skyld kan jeg nevne at bildene dine er fra filmen Matilda, basert på Roald Dahl sin bok med samme navn. Artig film. Endret 7. november 2011 av Labraxas 4 Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Det må det faktisk, din tur. Nytt bilde Når Jonas2k i innlegget du siterte skrev at det var "... din tur." Mente han nok ikke at det var din, men klovnen kalle sin tur. Da det var nettopp klovnen kalle som svarte rett på den forrige oppgaven til Jonas2k. Ta en titt på reglene i første post så ser du hvordan opplegget er. For moros skyld kan jeg nevne at bildene dine er fra filmen Matilda, basert på Roald Dahl sin bok med samme navn. Artig film. Burde jeg også ha lagt merke til, men så bare nytt bilde og svarte... Men men! Men jeg kan bekrefte at Matilda er rett. Skal du kjøre videre, eller er det faktisk Jonas2k? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 (endret) Det er ikke Jonas2k, men klovnen kalle sin tur. Og jeg synes han skal få på seg til 18.30 idag (8 timer etter bekreftelse) til å komme med en ny oppgave. Etter 18.30 er det etter reglene fritt frem for, meg, deg, eller hvem som helst å legge ut en ny oppgave. EDIT: Klovnen kalle, ikke kalle klovn. Endret 7. november 2011 av Labraxas Lenke til kommentar
Laughing Man Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Kan legge ut ny oppgave fra filmen jeg ser på nå Lenke til kommentar
Laughing Man Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Robogeisha korrekt Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Noen som kjenner igjen denne dama? Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 (endret) Dette er vel klassikeren Howard the Duck... edit: dama er forresten Lea Thompson. Endret 8. november 2011 av Jonas2k Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Har vel gått åtte timer nå. Motstå fristelsen av å ta screenshot av noe kjempevanskelig. Tror ikke denne skal være så alt for ille. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 (endret) Don't Look Now. Over til en annen film som bør være rimelig kjent. Endret 9. november 2011 av tjalla Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Oj, det var raskere enn forventet. Men det er selvfølgelig rett. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 The Conversation? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå