internaut Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Disse bildene gir kanskje noen hint. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Kan det være John Lurie på siste bildet der? Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Beklager at det har tatt så lang tid. Ny oppgave! Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Jeg får Apocalypse Now vibber her jeg. Er det den? Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Nope, men morsomt at du nevnte den, jeg hadde den liggende og vurderte et øyeblikk å bruke bilder fra den 3 nye bilder: Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Men dette er da Pierrot le fou, er det ikke? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Hva heter denne filmen da? Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Flere bilder fra samme film. Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Begynner det å ligne på noe nå da? Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 La det være sagt at dette langt ifra er noen obskure greier. Ingen som kjenner igjen skuespillerinnen? Hun er jo for en stjerne å regne. Som to ganger har vært nominert til oscar for beste kvinnelige hovedrolle. Hun er riktignok veldig ung på disse bildene, dette var hennes hovedrolledebut. Skuespilleren på første bildet under bør dere også ha sett før. Både på film, og i denne tråden. Det er ikke stort mer enn to måneder siden jeg brukte ansiktet hans i en quiz her. Men denne mannen er, til forskjell fra sin kvinnelige motspiller, hovedsaklig kjent i sitt hjemland. Hans hjemland er forøvrig også denne filmens produksjonsland, og tiden er vel kanskje inne for å spørre hva dette landet heter? Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Dette må da være Ung flukt? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Mannen var Rolf Søder, jenta var Liv Ullmann. Og ja, filmen er norsk, og den heter for Ung flukt. Til å begynne med er filmen så erke-"norsk film", at det faktisk er nær ved å tippe over fra det å være koselig, til å bli helt latterlig. Men etterhvert blir dette faktisk en film, med karakterer som er en god del dypere enn karikerte pappfigurer. Dette gjelder da spesielt Liv Ullmann sin rolle. Så da, da ble det tjalla sin tur. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Kjører på med en ny en: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå