Skurupu Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Jeg er veldig sikker. Så her er neste oppgave: Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Det er feil. Flere bilder: Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Jeg kan røpe så mye som at afirm bommet på produksjonsland. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Faen, detter er jo I'm a Cyborg, But That's OK er det ikke? Jeg hengte meg helt opp i han fyren til høyre på det andre bildet, som jeg viste jeg hadde sett i flere syd-koreanske filmer, men ikke kom på i hvilke. Jeg så derfor ikke tilstrekkelig godt på de andre bildene. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Jeg kaster ballen atter en gang tilbake til deg. Ssaibogeujiman gwaenchanha/I'm a Cyborg, But That's OK er riktig! Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Ja det ble litt ping-pong dettan. Hva heter denne da? (Andre enn Skurupu er selvfølgelig også velkomne til å svare.) Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Flere bilder. Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Så utrolig irriterende det er når jeg vet jeg har sett filmen, men ikke husker hva den heter. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Så utrolig irriterende det er når jeg vet jeg har sett filmen, men ikke husker hva den heter. The Snake Pit. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Du har ikke checket filmen på iCheck Nopros. For denne filmen er på flere av listene som er der. Men det kan nok hende at du drar kjensel på den kvinnelige hovedrollen, for den er besatt av en meget kjent kvinne. Jeg skriver på en iTelefon her, så flere bildet kommer først litt senere. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Det var på grunn av Olivia de Havilland at jeg tok den, ja. Har denne fine boksen i hylla: http://www.amazon.com/Gone-Four-Disc-Collectors-Clark-Gable/dp/B0002V7TZ6 Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Men der kom vår alles Skurupu, med fasiten. Så da sender jeg den lille hvite ballen tilbake til han. Edit: Jeg regnet med at det var Olivia som kom til å løse denne ja. De har gjort en veldig god jobb med restaureringen av Gone With the Wind. Denne boksen klarte jeg og fange en gang de solgte den til under mums-grensa. http://www.amazon.com/Gone-Anniversary-Ultimate-Collectors-Blu-ray/dp/B0013N7FZ6/ref=sr_1_6?ie=UTF8&qid=1317844141&sr=8-6 Endret 5. oktober 2011 av Labraxas Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Du har ikke checket filmen på iCheck Nopros. For denne filmen er på flere av listene som er der. Men det kan nok hende at du drar kjensel på den kvinnelige hovedrollen, for den er besatt av en meget kjent kvinne. Hmm, jeg har visst ikke sett den nei. Var bare det tredje bildet som minnet meg veldig på en annen film. Endret 6. oktober 2011 av Nopros Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 På tide med litt mer avslørende bilder. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 For å være helt ærlig prøvde jeg å unngå denne oppgaven. Da dette ping-pong-greiene begynner å bli litt flaut. Men det er jo ingen andre som gidder, ser det ut til ... Så er det It Came from Beneath the Sea? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå