Gå til innhold

Bilde-Quiz - Gjett filmen!

Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen, detter er jo I'm a Cyborg, But That's OK er det ikke?

Jeg hengte meg helt opp i han fyren til høyre på det andre bildet, som jeg viste jeg hadde sett i flere syd-koreanske filmer, men ikke kom på i hvilke. Jeg så derfor ikke tilstrekkelig godt på de andre bildene.

Lenke til kommentar

Du har ikke checket filmen på iCheck Nopros. For denne filmen er på flere av listene som er der. Men det kan nok hende at du drar kjensel på den kvinnelige hovedrollen, for den er besatt av en meget kjent kvinne.

Jeg skriver på en iTelefon her, så flere bildet kommer først litt senere.

Lenke til kommentar

Men der kom vår alles Skurupu, med fasiten. Så da sender jeg den lille hvite ballen tilbake til han.

Edit: Jeg regnet med at det var Olivia som kom til å løse denne ja.

De har gjort en veldig god jobb med restaureringen av Gone With the Wind. Denne boksen klarte jeg og fange en gang de solgte den til under mums-grensa.

http://www.amazon.com/Gone-Anniversary-Ultimate-Collectors-Blu-ray/dp/B0013N7FZ6/ref=sr_1_6?ie=UTF8&qid=1317844141&sr=8-6

Endret av Labraxas
Lenke til kommentar

Du har ikke checket filmen på iCheck Nopros. For denne filmen er på flere av listene som er der. Men det kan nok hende at du drar kjensel på den kvinnelige hovedrollen, for den er besatt av en meget kjent kvinne.

Hmm, jeg har visst ikke sett den nei. Var bare det tredje bildet som minnet meg veldig på en annen film.

Endret av Nopros
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...