toro6 Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Ja, det er vel to rette. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Hva er dette for noe da? Trykk på bildet for å vise det i sin fulle størrelse: Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Flere bilder fra samme film. Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Kanskje litt lenge mellom oppdateringene her, men ... Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Svankmajers Alice. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Hva tror du han her sier til det? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 You are correct, said The White Rabbit. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Ja det sa kaninen, og jeg nikket bekreftende. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Nå begynte dette plutselig å ligne mistenkelig på Buñuels Le charme discret de la bourgeoisie. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Jeg går ut ifra at jeg har rett, og poster med det følgende bilder fra hvilken film? Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) Det var rett, ja. Endret 29. september 2011 av Nopros Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Her har dere flere bilder fra den samme filmen. Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Dette kan da være Sult? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) Det kan det, og det er det. Sult, en meget bra film. Per Oscarsson spiller her en helt fantastisk karakter, med en innlevelse jeg sjelden har sett maken til. Over til deg. Edit: Forresten, apropos norsk film; (ja, jeg velger å se på denne filmen som norsk, på samme måte som svenskene og danskene sikkert ser på den som sin film) lenge siden det har skjedd noe på bloggen din nå, synes jeg. Endret 29. september 2011 av Labraxas Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) Det kan det, og det er det. Sult, en meget bra film. Per Oscarsson spiller her en helt fantastisk karakter, med en innlevelse jeg sjelden har sett maken til. Over til deg. Edit: Forresten, apropos norsk film; (ja, jeg velger å se på denne filmen som norsk, på samme måte som svenskene og danskene sikkert ser på den som sin film) lenge siden det har skjedd noe på bloggen din nå, synes jeg. Fantastisk film som for min del ikke går inn i "norsk film"-kategorien... dessverre. Hehe ja, rimelig rolig for tida. Driver og skriver på en del tekster samtidig og skal prøve å gitt ut en snart. Bloggen skal forøvrig under Montages-paraplyen om alt går etter planen. Endret 1. oktober 2011 av tjalla Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Hehe ja, rimelig rolig for tida. Driver og skriver på en del tekster samtidig og skal prøve å gitt ut en snart. Bloggen skal forøvrig under Montages-paraplyen om alt går etter planen. KK, kult om den havner på Montages da, den siden har vel etterhvert blitt den beste arenaen for skriblerier om norsk film. Den mössan ligner på Carlos sin, uten at jeg har sett filmen eller TV-serien da. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Mössan hör just precis til Carlos, så ditt förslag er 100% korrekt. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Da freser vi videre med denne. Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå