Gå til innhold

Bilde-Quiz - Gjett filmen!

Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan det, og det er det. Sult, en meget bra film.

Per Oscarsson spiller her en helt fantastisk karakter, med en innlevelse jeg sjelden har sett maken til.

Over til deg.

Edit: Forresten, apropos norsk film; (ja, jeg velger å se på denne filmen som norsk, på samme måte som svenskene og danskene sikkert ser på den som sin film) lenge siden det har skjedd noe på bloggen din nå, synes jeg.

Endret av Labraxas
Lenke til kommentar

Det kan det, og det er det. Sult, en meget bra film.

Per Oscarsson spiller her en helt fantastisk karakter, med en innlevelse jeg sjelden har sett maken til.

Over til deg.

Edit: Forresten, apropos norsk film; (ja, jeg velger å se på denne filmen som norsk, på samme måte som svenskene og danskene sikkert ser på den som sin film) lenge siden det har skjedd noe på bloggen din nå, synes jeg.

Fantastisk film som for min del ikke går inn i "norsk film"-kategorien... dessverre.

Hehe ja, rimelig rolig for tida. Driver og skriver på en del tekster samtidig og skal prøve å gitt ut en snart. Bloggen skal forøvrig under Montages-paraplyen om alt går etter planen.

post-11172-0-73763300-1317461583_thumb.jpg

Endret av tjalla
Lenke til kommentar

Hehe ja, rimelig rolig for tida. Driver og skriver på en del tekster samtidig og skal prøve å gitt ut en snart. Bloggen skal forøvrig under Montages-paraplyen om alt går etter planen.

KK, kult om den havner på Montages da, den siden har vel etterhvert blitt den beste arenaen for skriblerier om norsk film.

Den mössan ligner på Carlos sin, uten at jeg har sett filmen eller TV-serien da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...