Gå til innhold

Bilde-Quiz - Gjett filmen!

Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, gjør det. Fin flyt, og interessant tematikk i den dokumentaren der.

Å poste disse bildene her er det absolutt siste jeg gjør før jeg klapper sammen lokket på laptopen og tar kvelden.

Så eventuell bekreftelse/avkreftelse, eller annen form for oppfølging kommer først på andre siden av noen timers søvn.

Hva heter filmen?

Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse:

post-93527-0-00486500-1313371284_thumb.jpg

post-93527-0-03191600-1313371296_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Det her plagar meg grenselaust.. Eg veit eg har sett den filmen for ikkje so alt for lenge sia...

No er nok eg heilt på villspor, men eir par bileter minna meg om JFK. Eg kan dog ikkje hugse at dei var i kalde strøk i denne filmen...

Nei, eg kjem ikkje på noko betre.. Dokke får nok berre le av meg når dokke les forlaget.. :p

Lenke til kommentar

Øya til Sean Connery, og mye kulde. Tja, er det The Hunt for Red October, kanskje? Uten å ha sett den.

Jeg hadde planer om å snart spørre om det ikke var noen som dro kjensel på de øyene der, men absolutt well spotted.

Har du sett The Hunt for Red October i det siste da afirm? For CypheroN har ihvertfall helt rett i at det er den vi skal frem til.

Jeg har ikke sett den på veldig mange år, og er usikker på om den er verdig en anbefaling, men jeg husker den som en helt ok film, men noe under snitt i forhold til de andre U-båt-filmene jeg har sett.

Endret av Labraxas
Lenke til kommentar

Frykta at dette skulle vere tilfellet..

Eg har definitivt drukke måling då eg ikkje har sett filmen i det siste, faktisk ikkje i det heile teke. Eg har nok sett fleire filmar som liknar på enkelte av bileta og dermed blanda ihop heile gjengen...

Jaja, eg får vel ta å sjå The Hunt for Red October, so kan eg kanskje ta den neste gong..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...