Labraxas Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 (endret) Er det rett og slett Flight 93? Nei dette er ikke filmen Flight 93, men ... Trykk på bildet for å vise det i sin fulle størrelse: Edit: La til bilde og quote. Endret 15. august 2011 av Labraxas Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 (endret) United 93.. Jeg syns den filmen hadde litt for få stemmer til å være den jeg hadde sett, ja. Endret 15. august 2011 av toro3 Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Der satt den. Jeg skjønte jo at du tenkte på riktig film. Imponerende at du tok den ut ifra de bildene der, jeg gjorde det jo ikke akkurat lett. Din tur. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Den satt seg tydeligvis litt på minnet. Denne filmen har jeg ikke sett enda, og det er visst ikke mye å ta bilde av, men jeg forstår at den var en godt hypet greie. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Den der så jeg på Oslo Internasjonale Filmfestival ifjor. Etter visningen var det tilogmed en Q&A med brødrene som stod bak filmen. Filmen var veldig bra og het Catfish. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Det stemmer bra. Må vel snart se å få spilt den av.. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Ja, gjør det. Fin flyt, og interessant tematikk i den dokumentaren der. Å poste disse bildene her er det absolutt siste jeg gjør før jeg klapper sammen lokket på laptopen og tar kvelden. Så eventuell bekreftelse/avkreftelse, eller annen form for oppfølging kommer først på andre siden av noen timers søvn. Hva heter filmen? Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: Lenke til kommentar
afirm Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Prøvar eit långskudd, The Thing. Meiner eg har sett det nederste biletet for ikkje so alt for lenge sia, men slit alltid med å kome på kvar.. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 (endret) Nei vi skal ikke til The Thing. Men vi skal ganske langt nord denne gangen, det skal vi. Flere bilder, hjelper sikkert. Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: Endret 15. august 2011 av Labraxas Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Bare for å ha sagt det, dette er en film jeg er sikker på at mange har sett. Det er nok bare det at dere ikke kjenner den igjen ennå. Flere bilder, samme film: Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Øya til Sean Connery, og mye kulde. Tja, er det The Hunt for Red October, kanskje? Uten å ha sett den. Lenke til kommentar
afirm Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Det her plagar meg grenselaust.. Eg veit eg har sett den filmen for ikkje so alt for lenge sia... No er nok eg heilt på villspor, men eir par bileter minna meg om JFK. Eg kan dog ikkje hugse at dei var i kalde strøk i denne filmen... Nei, eg kjem ikkje på noko betre.. Dokke får nok berre le av meg når dokke les forlaget.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x8Ugjm Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Æsj, litt treig. Er Hunt for Red October ja, James Earl Jones i Admiral-rollen sitter til venstre i et av bildene.. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 (endret) Øya til Sean Connery, og mye kulde. Tja, er det The Hunt for Red October, kanskje? Uten å ha sett den.Jeg hadde planer om å snart spørre om det ikke var noen som dro kjensel på de øyene der, men absolutt well spotted. Har du sett The Hunt for Red October i det siste da afirm? For CypheroN har ihvertfall helt rett i at det er den vi skal frem til. Jeg har ikke sett den på veldig mange år, og er usikker på om den er verdig en anbefaling, men jeg husker den som en helt ok film, men noe under snitt i forhold til de andre U-båt-filmene jeg har sett. Endret 15. august 2011 av Labraxas Lenke til kommentar
afirm Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Frykta at dette skulle vere tilfellet.. Eg har definitivt drukke måling då eg ikkje har sett filmen i det siste, faktisk ikkje i det heile teke. Eg har nok sett fleire filmar som liknar på enkelte av bileta og dermed blanda ihop heile gjengen... Jaja, eg får vel ta å sjå The Hunt for Red October, so kan eg kanskje ta den neste gong.. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 (endret) Ny oppgave: (Klikk for stort bilde). Endret 15. august 2011 av CypheroN Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Kan det være Fantastic Mr. Fox ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå