Jonas2k Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Et kjapt søk forteller meg at dette kan se ut som Deep End? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Og det, det er helt rett det. Filmen har lenge vært utilgjengelig på video, men ble nå nylig sluppet i en Blu-ray/DVD-kombo i England. Filmen levde ikke helt opp til mine forventninger, som i tiden den har vært utilgjengelig har blitt skrudd urasjonelt høyt opp, men filmen har veldig mye bra, og jeg likte den godt. Over til deg. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Beklager for lovlig sen oppfølging, men her er en ny oppgave. Lenke til kommentar
Mudcat Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Noe karate kid kanskje? The Karate Kid part II? Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 The Karate Kid Part II er helt korrekt, din tur. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 hvem gjemmer seg bak dissa bena? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Kan det være Escape from N.Y? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Har sett den før.. The Running Man? Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 jupp, sorry sent svar, men sovna tidlig igår og var på jobb idag Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Kanskje ikke et bilde som gir mange hint, men de som har sett den kjenner garantert igjen dama/scenen. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Jenta er vakker, og scenen er ikonisk, filmen er Fast Times at Ridgemont High. Jeg hadde nylig ett gjensyn med siste to tredjedelene av filmen da den gikk på TVen, jeg husket at jeg likte den når jeg så den på DVD i sin tid, men det jeg så nå nylig var bedre enn jeg husket den som. Ny oppgave kommer først etter en joggetur i tussmørket. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) Christmas Vacation? Ikke det, nei. Endret 8. august 2011 av Skurupu Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) Hva heter filmen jeg har hentet bildet ifra? Trykk på bildet for å vise det i sin fulle størrelse: Endret 8. august 2011 av Labraxas Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 To bilder til, fra samme film. Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Er denne dansk? Off-topic: Nysgjerrig om jeg er så må jeg bare spør hva grunnen er til dette plutselige navnebyttet? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Er denne dansk? Ja. Trykk på bildet for å vise det i sin fulle størrelse: Off-topic: Nysgjerrig som jeg er så må jeg bare spør hva grunnen er til dette plutselige navnebyttet?Forandring fryder, I guess. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Ett kjapt bilde er alt jeg rekker i farta her på morgenkvisten. Trykk på bildet for å vise det i sin fulle størrelse: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå