PolarCow Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Fantastisk høyoppløst bilde må jeg si. Men tar jeg ikke feil, er det El laberinto del fauno vi skal frem til Stemmer bra det... Beklager oppløsningen på bildet... Fant ikke noe annet som ikke avslørte for mye av filmen. :/ Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 (endret) Hva er så dette for noe? Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: Endret 1. august 2011 av Bruckiania Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Jeg må bare beklage at det har tatt så lang tid før jeg fulgte opp den første bildeserien. Jeg gjør et forsøk på å dekke meg bak sommer og sol og sånt. Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Flere bilder, samme film: Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Filmen er såvisst fra 50-tallet, men britisk er den ikke. Men riktig tiår, det premieres med flere bilder det. Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Ja filmen er fra 50-tallet, men ikke britisk, så hvor kan den da være ifra? Flere bilder er alltid trivelig: Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Er det virkelig ingen som har gjort seg opp noen tanker om hvor i verden denne filmen er produsert? Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: Lenke til kommentar
internaut Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Ser ut som en flaske Camus der på to av bildene, så tipper Frankrike. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) Nei nei. Dette er så lokalt som vi kan få det. Jakten av Erik Løchen. Anbefales veldig om du tror Norge kun gjorde ekteskapskomedier på 50/60-tallet. Endret 2. august 2011 av tjalla Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) Erik Løchens Jakten var helt korrekt ja. Som du sier Tjalla, er dette virkelig en film å se for å rokke med fordommer om norsk film. Men rent bortsett fra det og, er dette et meget interessant filmprosjekt. Ikke bare er den ulik all annen norsk film jeg har sett, men den er egentlig ganske ulik all annen film jeg har sett og. Eksperimentell, visuelt stilig, med en engasjerende story, gode karakterer, og med ganske godt skuespill også, alt i alt en glimrende film, satt opp mot norsk, såvel som internasjonal film. Bilde ditt er vel hentet fra Cronenbergs kinky twist på Den amerikanske drømmen i A History of Violence. Edit: Cronenberg med C, selvfølgelig. Endret 2. august 2011 av Bruckiania Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) Jeg er jo streng talt helt sikker i min sak, så da drister vi oss til å fortsette uten bekreftelse. Hva heter denne? Trykk på bildet for å vise det i sin fulle størrelse: Edit: Entalsform, selvfølgelig. Endret 3. august 2011 av Bruckiania Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Flere bilder, fra samme film. Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Skal vi til England på 70-tallet? Edit: feil land Endret 3. august 2011 av PolarCow Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Rett og slett. Riktig land og tiår premieres denne gangen med et par bilder av denne matrona. Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Klart dere skal få flere bilder: Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Lovlig treg oppfølging her, men nå kommer det ihvertfall noen bilder som sikkert gjør det enklere. Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Først del av 70-tallet og under 15 000 votes? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 I aller høyeste grad. Flere bilder hører med. Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå