maikenflowers Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) Tar den gjerne igjen..: Endret 5. juni 2011 av maikenflowers Lenke til kommentar
maikenflowers Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Sí. Ingenting er visst for vanskelig for dere... Oppgaven er din! Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Den var litt kronglete den der. Jeg viste jeg hadde sett filmen, men jeg brukte en stund på å komme på hvilken det var. An Education var en film jeg likte veldig godt, langt ifra den mest originale storyen, men den kvinnelige hovedrollen var usedvanlig god, og gjorde med det filmen svært engasjerende. And now, for something completely different: Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Hva tror du kisen under svarer på det spørsmålet? Trykk på bildet for å vise det i sin fulle størrelse: Og noen flere bilder: Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Nei dette er ikke noen Cronenberg. Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Ingen som har noen idé om hva dette kan være for noe? Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Dette er en film av en forholdsvis kjent regissør. Filmen åpner med å proklamere seg som en heterofil film av nevnte regissør, det er nemlig ikke hver dag denne regissøren lager en "heterofil" film. Noen som har noen tanker om prod.-år og -land og sånt, eller? Bilder, masse bilder: ... og dere må gjerne trykke på dem får å få sett dem i full-size og sånt: Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 the doom generation? hvis riktig kan noen andre ta oppgava videre, jeg skal på jobb Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Joda, vi skal til Statene på 90-tallet ja, og som Bjørnli antar er det Gregg Arakis The Doom Generation vi skal frem til. Da Bjørnli har sakt fra seg quiz-master tittelen er den up for grabs. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Mulig det bare er meg, men jeg synes det ser ut som at det er Leelee Sobieski som er i senter på det nederste bildet der. Jeg gjetter med det på TV-produksjonen av Joan of Arc fra 1999. Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Det er er nok ikke bare deg, for det er helt riktig. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Det får en si. Men dette da, hva er det for no'? Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Flere bilder: Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: Edit: Det bildet som nå er det nest siste bildet var egentlig ikke ment å være med i montasjen, men siden det først snek seg inn istedenfor det bildet som nå er det siste, fikk det være med det og. Endret 7. juni 2011 av Bruckiania Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Flere bilder er sikkert ønsket: Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå