krister461 Skrevet 12. april 2005 Rapporter Del Skrevet 12. april 2005 hmm...litt rart å begynne på en ny film før man har fått svar på den forrige...du kunne kanskje oppfordret tigerdip til å enten avsløre filmen, eller komme med et avslørende hint... ...jeg er ihvertfall nysgjerrig på hvilken film tigerdip postet fra! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 12. april 2005 Rapporter Del Skrevet 12. april 2005 Vel vel, jeg fulgte bare reglene. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 12. april 2005 Rapporter Del Skrevet 12. april 2005 Du har nok tolket reglene litt feil. Så lenge det er en pågående oppgave kan ingen andre legge ut bilde. Oppgaven må være avsluttet. Er det dá en/ei som ikke legger ut bilde på en stund, kan noen andre ta over. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 12. april 2005 Rapporter Del Skrevet 12. april 2005 Ok, hva betyr da dette? (reglene fra trådstarter) "Hvis ingen har svart etter 6 timer, så kan hvem som helst legge ut et nytt bilde" Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 12. april 2005 Rapporter Del Skrevet 12. april 2005 Ok, hva betyr da dette? (reglene fra trådstarter) "Hvis ingen har svart etter 6 timer, så kan hvem som helst legge ut et nytt bilde" Du må lese sammenhengen mellom den første og andre regelen. Et screenshot fra en film blir lagt ut, og alle kan være med på å gjette hviken film det er. Hvis noen gjetter riktig, så er det hans tur til å poste et nytt bilde. Hvis ingen har svart etter 6 timer, så kan hvem som helst legge ut et nytt bilde. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 12. april 2005 Rapporter Del Skrevet 12. april 2005 Sammenhengen er at hvis ingen har svart etter 6 timer, så kan hvem som helst legge ut nytt bilde. Ergo tar du feil når du påstår noe annet. :-) Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 12. april 2005 Rapporter Del Skrevet 12. april 2005 Hvis du leser lenger bak i tråden, finner du at vi ble enig om kun én oppgave om gangen. Flere ville bare bli rot. Derfor tror jeg heller det var en uheldig formulering i reglene. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 12. april 2005 Rapporter Del Skrevet 12. april 2005 (endret) Da foreslår jeg at trådstarter foretar en redigering i post nr. 1 der alle reglene bør stå, hvor den sistnevnte regelen må føyes inn blant de andre. For det er litt drøyt å bla igjennom så mange sider med poster (165 til nå) for å finne eventuelle tilføyinger her og der. Endret 12. april 2005 av cun Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 12. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. april 2005 Det skal jeg gjøre. Jeg hadde ikke tenkt skikkelig gjennom den nye regelen når jeg redigerte den inn i første post. Sorry Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 12. april 2005 Rapporter Del Skrevet 12. april 2005 (endret) Øhhh.... Da poster jeg ett til, eller ..... ? Poster enda ett senere i kveld hvis ingen har gjettet riktig. Endret 12. april 2005 av tigerdip Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 12. april 2005 Rapporter Del Skrevet 12. april 2005 var vrien den der... men, vi burde kanskje lagt til en regel om at hvis noen poster bilde så må de være innom med en eller annen form for oppdatering (enten svare på folk som tipper, eller legge ut nytt bilde) før det er gått 24 timer. slik at ting ikke stopper opp mitt i en oppgave...eller? Lenke til kommentar
underground Skrevet 12. april 2005 Rapporter Del Skrevet 12. april 2005 Nei den filmen var ikke lett. Har du noen hint? Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 12. april 2005 Rapporter Del Skrevet 12. april 2005 Nei den filmen var ikke lett. Har du noen hint? Japansk, 2001. Liten tøff pike du ikke tuller med Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 12. april 2005 Rapporter Del Skrevet 12. april 2005 Ekstra bilde: Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 12. april 2005 Rapporter Del Skrevet 12. april 2005 Og litt kjærlighet er det i luften (en stund): Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 13. april 2005 Rapporter Del Skrevet 13. april 2005 Hmm, The Princess Blade (originaltittel Shura Yukihime). Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 13. april 2005 Rapporter Del Skrevet 13. april 2005 Hmm, The Princess Blade (originaltittel Shura Yukihime). Jupp, det stemmer. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. april 2005 Rapporter Del Skrevet 13. april 2005 (endret) The Calcium Kid med Orlando Bloom? Edit: Det er champions league i kveld så jeg kommer ikke tilbake . Så hvis det skulle være riktig så er det bare å legge ut et bilde. Endret 13. april 2005 av Manx Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 13. april 2005 Rapporter Del Skrevet 13. april 2005 The Calcium Kid med Orlando Bloom? Edit: Det er champions league i kveld så jeg kommer ikke tilbake . Så hvis det skulle være riktig så er det bare å legge ut et bilde. Det er riktig. Da kan noen andre legge ut bilde da om du ikke kan. Trond Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå