Gå til innhold

Bilde-Quiz - Gjett filmen!

Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ok,  hva betyr da dette? (reglene fra trådstarter)

"Hvis ingen har svart etter 6 timer, så kan hvem som helst legge ut et nytt bilde"

Du må lese sammenhengen mellom den første og andre regelen.

• Et screenshot fra en film blir lagt ut, og alle kan være med på å gjette hviken film det er. Hvis noen gjetter riktig, så er det hans tur til å poste et nytt bilde.

• Hvis ingen har svart etter 6 timer, så kan hvem som helst legge ut et nytt bilde.

Lenke til kommentar

Da foreslår jeg at trådstarter foretar en redigering i post nr. 1 der alle reglene bør stå, hvor den sistnevnte regelen må føyes inn blant de andre. For det er litt drøyt å bla igjennom så mange sider med poster (165 til nå) for å finne eventuelle tilføyinger her og der.

Endret av cun
Lenke til kommentar

var vrien den der...

men, vi burde kanskje lagt til en regel om at hvis noen poster bilde så må de være innom med en eller annen form for oppdatering (enten svare på folk som tipper, eller legge ut nytt bilde) før det er gått 24 timer. slik at ting ikke stopper opp mitt i en oppgave...eller?

Lenke til kommentar
The Calcium Kid med Orlando Bloom?

Edit: Det er champions league i kveld så jeg kommer ikke tilbake ;). Så hvis det skulle være riktig så er det bare å legge ut et bilde.

Det er riktig. Da kan noen andre legge ut bilde da om du ikke kan. :)

Trond

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...