KaareS Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Da regner jeg med at det er greit jeg poster? Lenke til kommentar
maikenflowers Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Regner med at det er fritt fram nå: Endret 2. juni 2011 av flowers Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Mannen som elsket Yngve, opg fri.... Lenke til kommentar
maikenflowers Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg tar den gjerne igjen... Litt vanskeligere nå (forhåpentligvis): Lenke til kommentar
maikenflowers Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Riktig! Oppgaven er din Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Hva heter så denne? Trykk på bildet for å vise det i sin fulle størrelse: Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Ingen? Et par-tre bilder til gjør sikkert susen: Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Dette er vel The Man with the Golden Gun? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Beklager, glømte hele quizen en stund her. Dreiv og satt opp en ny DVD-hylle, slik at jeg igjen kan få plass til hele samlingen. Du har selvfølgelig helt rett, vi skulle frem til Agent 007 og The Man with the Golden Gun. Forøvrig den første James Bond filmen jeg så, en gang i min barndom. Så da er det over til deg, og ditt. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 La oss se hva dere kan gjøre med dette ene bildet til å begynne med. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg tenker The Meaning of Life jeg. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Du får plukke ut noe fra den nye hylla for der tenker du riktig. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jaggu. Og nå har jeg plukket ut en film fra den nye hylla og plassert den i PC-ens DVD-drev, selv om det begrenser antall filmer det er å velge blant betraktelig. Det er nemlig en helt spesiell del av samlingen som har blitt plassert i denne nye hylla. Så hva i all verden er dette for noe, mon tro? Trykk på bildet for å vise det i sin fulle størrelse: Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Da, skal vi se om en ikke kan få gitt dere en oppdatering her i form av flere bilder: Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Flere bilder: Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå