Labraxas Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 (endret) <FORTSETTER FRA FORRIGE SIDE Noen som har noen tanker om hva dette kan være for noe? Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: Endret 27. mai 2011 av Bruckiania Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Kom igjen nå, ikke vær blyge. Flere bilder: Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Siden ingen andre tørr å prøve får jeg vel prøve å snevre det inn litt. Skal vi til 2000-tallet og europa? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Så absolutt. Og for det så ska du få et knippe riktig så fine bilder av meg: Som alltid, trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Ja, det vil jeg si. Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Skal vi til Reconstruction ? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 (endret) Ja, det skal vi. Var det vår felles bekjente Maria Bonnevie som hvisket deg svaret? Christoffer Boes film har veldige mengder med bra elementer, men jeg tror jeg trenger å gi den en gjentitt, for det ble veldig mye surr følte jeg. Ikke nødvendigvis i negativ forstand, selv om det vel ble det for meg ved denne første gjennomtitten. Din tur. Edit: La til en bokstav x2. Endret 27. mai 2011 av Bruckiania Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Så Bonnevie, men orket ikke leite gjennom hver bidige film hun har spilt i. Det utslagsgivende var faktisk Nikolaj Lie Kaas. Tok bare litt tid før jeg husket hvor jeg hadde sett han. Bortsett fra et par av de første bildene, kan jeg ikke si at filmen så veldig spennende ut egentlig, men. Skal snart hoppe til køys og deretter på jobb, så fri oppgave. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Fri oppgqave pluss nesten 2 dager sia? Her er ny quiz: Lenke til kommentar
Cruzative Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Jeg prøver å gjette helt vilt... The Hurt Locker ? Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Minner meg litt om Doomsday? Svært usikker. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 siden jeg skal tidlig opp og på jobb imorgen og ikke er hjemme før 17 tiden så poster jeg ett siste bilde før jeg kommer hjem fra jobb, med denne så må dere da ta den? Lenke til kommentar
Cruzative Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 (endret) Då var den ganske grei.. Det er District 13: Ultimatum Ny oppgave, og denne burde være ganske så enkel... Dere trenger egentlig ikke mer enn disse bildene... EDIT: Så ikke posten din CypheroN så du kan legge ut nye bilder om du vil ... Endret 29. mai 2011 av Cruzative Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå