Merk. Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Riktig. En nokså skuffende film. Den tidligere nevnte Oscar-vinneren var forøvrig Trent Reznor, om noen lurte. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 (endret) ... Den tidligere nevnte Oscar-vinneren var forøvrig Trent Reznor, om noen lurte. Jeg kan fortelle deg at jeg lurte ja, et kult hint. Jeg var vel innom IMDb-profilen til de fleste av årets Oscar-vinnere, men da ikke Trents. Nå du skrev "bak kamera" så så jeg for meg typ regissør, cinematograf, vfx-teknikker, eller i det minste en stilling en vanligvis vil finne på et filmsett, som produksjonsdesigner, eller kostymør, eller noe. Jeg så da altså ikke for meg en komponist/musikker. Over til vår nye oppgave, en oppgave jeg velger å åpne med et bilde av en ganske så stilig trapp: Trykk på bildet for å vise det i sin fulle størrelse: Edit: Sånn, entalsform. Endret 13. mai 2011 av Bruckiania Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Flere bilder ja, jammen det må vi da klare å få til: Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Nye bilder, men filmen er den samme gamle. Noen tanker? Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Med tanke på laptopen på det nest siste bilde vil jeg tippe 2000-tallet? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Forrige tiår stemmer meget bra. Om noen skulle være i tvil, det visuelle i filmen fungerer bedre enn godt. Flere bilder: Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 (endret) Hvis man skulle komme til skade å bruke det antall ganger et bilde har blitt klikket på, og med det har blitt gitt en ordentlig titt, som et parameter på hvor mange som er interesserte, ser det ikke ut til at det er så mange som henger med lenger. Men for å få opp interessen litt, kan vi kanskje prøve oss på et produksjonsland? Flere bilder: Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: Endret 14. mai 2011 av Bruckiania Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Ene bilde med den røde bakgrunnen ligner på Amanda Foreman. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Nei vi skal ikke til Spanien, men om en prøver igjen er jeg sikker på at vi kommer oss nærmere. Hun Amanda Foreman er ikke med i denne, men piken i den burgundere toppen foran den rødrosa veggen minnet meg initielt om en annen skuespillerinne som er en landsmann av henne. Men det er ikke henne som er vår kvinnelige hovedrolle, det er den blonde kvinnen som verserer i en del bilder som har den rollen, og den besittes av en meget høyt aktet skuespillerinne. Flere bilder: Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Nei ikke Tyskland heller, men geografisk sett nærmer vi oss. Dette er fra en iTelefon, så da ble det ikke bilder nå. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 (endret) Nei, vi skal heller ikke dit. Edit: Vi skal ikke til et engelskspråklig land, men det er en karakter i filmen som er engelspråklig, men skuespillerinnen som spiller henne er ifra filmens produksjonsland. /edit Da dette er en bildetråd får jeg vel gi dere noen bilder og, ikke at det gjør noe da dette er en veldig morsom film og hente bilder fra. Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: Endret 14. mai 2011 av Bruckiania Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Skal vi til Skandinavia og første halvdel av 2000-tallet? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 (endret) Åjada. Edit: Men hvor i Skandinavia? Endret 14. mai 2011 av Bruckiania Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 (endret) Prøver meg på Danmark og 2004? edit: ser noen var før meg på Sverige, så byttet land. Endret 14. mai 2011 av Jonas2k Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Vi skal til verken eller, og 2004 er ikke produksjonsåret. Jeg er på dennan iPhonen igjen, så det er defor jeg ikke følger opp med flere bilder her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå