tjalla Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 L'appartement ja, en helt fantastisk film, spør du meg. Har du sett den? Gratulerer. Med det vinner du ikke bare muligheten til å være quiz-master, du vinner også den franske region 2 DVD-utgivelsen av nevnte film, filmen har engelsk undertekst. Så da er det bare å sende meg navn og adresse på PM så skal jeg få sendt den ved første anledning. Jeg sponser selvfølgelig frakten. Ayayay, det fårn si! Da er det fryktelig surt å innrømme at jeg kun kan love quiz master-tittelen til vedkommende som klarer denne filmen. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Minner meg litt om Raging Bull. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Kan si så mye som at filmen ikke er amerikansk. Spikk ned lista! Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Dette er vel Les diaboliques, er det ikke? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Dette er vel Les diaboliques, er det ikke? Riktig riktig! Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 En bra film, men ... Ikke les uten å ha sett filmen Les diaboliques: ... det var en skikkelig luring på ICheckMovies-siden til den filmen som ba folk om å være så snille og ikke spoile twisten til filmen. Så når jeg satt på filmen, dessverre vel viten om at filmen hadde en twist, luktet jeg lunta ganske tidlig. Så da var det luringen som prøvde å avverge at folk fikk filmen spoilet som "spoilet" filmen for meg. Det å vite at en film har en twist-ending kan være nesten like ødeleggende som å vite hva denne twisten faktisk er. Ny oppgave, denne gangen uten materiell premie: Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: Stikker en tur på posten jeg da. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: Cool Runnings? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 "Daat it ies", svarte han med overdreven jamaicansk aksent. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Er gått over 8 timer så her er en ny oppgave. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Sorry for sen oppdatering, glømte det helt bort. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Minner meg om Tomme Tønner (den første) Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 The Tourist? Det stemmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå