Awesome Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Tror jeg allerede har avslørt litt for mye, thesinner. Et til: Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 (endret) Karate Kid 3? Endret 3. april 2011 av toro3 Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Nå skal denne filmen navngis. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Det ene bildet minner meg litt om Elephant, er det kanskje den eller den filmen om Virginia Tech tragedien? Husker ikke navnet på den akkurat nå, men... Lenke til kommentar
Hanemann Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Det ene bildet minner meg litt om Elephant, er det kanskje den eller den filmen om Virginia Tech tragedien? Husker ikke navnet på den akkurat nå, men... Nop. Er ikke den. Flere bilder Lenke til kommentar
Hanemann Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Jeg kan fortelle at filmen er en remake av en japansk film fra 80-tallet. Den er også basert på en sann historie. Siste bilder i dag Lenke til kommentar
Hanemann Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Ingen som har sett filmen? Svensk regisør btw Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x8Ugjm Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Hachiko A Dog's Story av Lasse Hallström. Lenke til kommentar
Hanemann Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Bump Siden ingen andre kommer med en ny film, får jeg kjøre på igjen da. Så denne filmen i går, og den er helt fantastisk. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Kan det være Grave of the Fireflies? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Det er en stund siden jeg har sett den, men flyet fikk meg på tanken. Fantastisk film, indeed! Over til noe helt annet. Hva for noe film er dette? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Dette må da være Nosferatu? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå