Labraxas Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 OK da, dere skal få ett bilde til før jeg setter meg og ser en kort norsk film, men da må dere love og ha vist meg en vis form for engasjement til jeg kommer tilbake altså. Da har vi en deal da? Trykk på bildet for å vise det i sin fulle størrelse: Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Mange takk for svar gutter. In the heat of the night?Som i 'They call me Mr. Tibbs'-In the heat of the night fra 1967? For den er det ikke, denne filmen er nok både ett og to år nyere enn den, for å si det sånn. Men Jonas2k har helt rett i at vi skal til det europeiske kontinent, jeg kan også snevre det ennå litt inn (men ikke mye) ved å si at vi skal til et land som er med i den europeiske union. Er det noen som vil prøve og home seg ennå nærmere målet? Flere bilder er kjekt: Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) Tyskland? Når det kommer til produksjonsår så vil jeg tippe 2000-tallet. Kanskje stemmer det også at den er fra første del av dette tiåret? Endret 31. mars 2011 av Jonas2k Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Nei Tyskland er ikke landet denne kommer ifra. Men med produksjonsår treffer du spikeren på hodet med den første såvel som den andre påstanden din, vi skal til den første delen av dette millenniumets første decennium. Ingen som kjenner igjen vår kvinnelige hovedrolleinnehaver? Hun er en kjent skuespillerinne i filmens produksjonsland. Flere bilder: Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Ok, vi skal altså til et EU-land, som ikke er Tyskland, og for å gjøre det ennå lettere kan jeg informere at dette landet, i likhet med Tyskland, var en av de seks grunnleggende EU-landene. Men hva heter dette landet? Vi skal til en film regissert av en av sitt lands største regissører i nåtiden, som blant annet har regissert en film som ble nominert til Oscar for beste fremmedspråklige, en film en hel del av dere har sett. Flere bilder, samme film: Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x8Ugjm Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Sur mes lèvres med Vincent Cassel, fransk film? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Oj, her var det mye riktig på en gang. Jepp, det var Jacques Audiard sin Sur mes lèvres a.k.a. Read My Lips vi skulle frem til. Fransk film, med Vincent Casse, med bart. En film jeg gjerne anbefaler til folk som er interessert i en litt pussig drama-thriller. Så da er det din tur Terrasse. Edit: La til en setning inni der. Endret 1. april 2011 av Bruckiania Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x8Ugjm Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Dette var mitt første innlegg og første gjetting og har akkurat nå lest igjennom reglene. Derfor lager jeg kanskje en nokså enkel oppgave nå, som mitt jomfruhopp på en måte. Håper dette er ok. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Er det Kim Myers vi ser her? Endret 1. april 2011 av Cortese Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Er det Kim Myers vi ser her? Det er nok Meryl Streep på sitt søteste du ser Tipper Manhattan. Endret 1. april 2011 av tjalla Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x8Ugjm Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Manhatten it is! Grattis Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x8Ugjm Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 The Ruling Class med Peter O'Toole, sinnsjuk åpningsscene! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 The Ruling Class med Peter O'Toole, sinnsjuk åpningsscene! Riktig og riktig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x8Ugjm Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Ja, hva har vi her? Endret 1. april 2011 av Slettet-x8Ugjm Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Må vel være The French Connection? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x8Ugjm Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Litt for enkel ja, hehe, riktig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå