Labraxas Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 La battaglia di Algeri, sant? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 En glimrende film, rett og slett. Sorry for forsinkelsen, bedre sent enn aldri osv.: Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Ja selvfølgelig skal dere få flere bilder, skulle bare mangle: Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Nei det er ikke den. Men jeg kan røpe at i likhet med The Third Man er dette en engelskspråklig film som ikke foregår på "engelskspråklig jord". Trykk på bildet for å vise det i sin fulle størrelse: Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 To Have and Have Not kansje? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Kanskje det kanskje. Jada det er To Have and Have Not, en film hvis første del er helt fantastisk, men som faller litt i den avsluttende delen, men fortsatt en veldig god film. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 (endret) Da kjører jeg på med enda en god film: Endret 26. mars 2011 av Cortese Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Jeg er ingen trekie, men jeg er fan av Fight Club og husker at jeg engang søkte opp personen som vår venn Norton helst ville ha sloss med hvis han fikk velge, og at han så ut som han der. Så når jeg nå ved hjelp av IMDb sin 'memorable quotes' fant ut at det var William Shatner han ønsket å sloss mot, og at han en gang i tiden var en prominent figur i Star Trek, gjetter jeg på at det kanskje kan være Star Trek: The Wrath of Khan. Den mest kjente Star Trek-filmen? Kukkete svar, jeg vet. Men jeg tenkte det kunne være artig å fortelle om denne litt uvanlige veien til et forsøk på et svar. 2 Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 (endret) Jaggu. Jammen da tar vi og fortsetter med denne filmen her da. Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: Endret 27. mars 2011 av Bruckiania Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 (endret) Flere bilder: Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: Endret 27. mars 2011 av Bruckiania Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Ingen som tør prøve seg? Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 (endret) Ah selvfølgelig. Fire nyanser av brunt. Endret 27. mars 2011 av tjalla Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Dette er da Tatum O'Neal i Paper Moon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå