SnittLeif Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Altså mener du den er britisk eller britisk? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Jeg tror han mente om den var britisk-produsertt, eller laget i, som i filmet i Storbritannia. Den er verken eller. Og vår venn Woody har ikke laget denne. Et kjapt bilde er alt jeg rekker: Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Å selvfølgelig. Den hysterisk oppskrytte Once. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 (endret) Ja det er Once bildene er hentet ifra ja. Jeg likte nå filmen meget godt jeg da, virkelig god stemning i den filmen der. Både mann møter dame, såvel som, mann får realisert drømmen sin om musikken, var veldig fint. Scenen der samspillet i bandet virkelig begynner å klaffe sitter ennå veldig sterkt i meg. Din tur. Endret 22. mars 2011 av Bruckiania Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Du er sjokkerende nok ikke alene om å like den. Jeg synes først og fremst den er så hysterisk dårlig spilt, skrevet og kvalmende sukkersøt. Musikken er helt ok, men hva er det man sitter igjen med? En kjip "making of"-dokumentar som utelukkende oppleves som et kynisk forsøk på å selge plater. Uansett, folk er forskjellige og greit er det. Nå over til et mesterverk: Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Det der er vel Ned Beatty i Network. En veldig god film, om enn ikke helt der oppe blant mine absolutte favoritter. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Det der er vel Ned Beatty i Network. En veldig god film, om enn ikke helt der oppe blant mine absolutte favoritter. Riktig riktig. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 (endret) Da fortsetter vi lett og ledig med ... Trykk på bildet for å vise det i dets fulle størrelse: Edit: La til noe. Endret 23. mars 2011 av Bruckiania Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Et par bilder til er sikkert ønskelig: Trykk på bildet for å vise det i dets fulle størrelse: Trykk på bildet for å vise det i dets fulle størrelse: Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 (endret) Hmm, ingen? Flere bilder da: Trykk på bildet for å vise det i dets fulle størrelse: Trykk på bildet for å vise det i dets fulle størrelse: Trykk på bildet for å vise det i dets fulle størrelse: Edit: La til noe x3 Endret 23. mars 2011 av Bruckiania Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Jeg regner med at noen og enhver av dere har gjort dere opp en mening om produksjonsland og tiår og sånt, og lurer i den sammenheng på om det er noen som ønsker og dele det med resten. Flere bilder er nice: Trykk på bildet for å vise det i dets fulle størrelse: Trykk på bildet for å vise det i dets fulle størrelse: Trykk på bildet for å vise det i dets fulle størrelse: Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Ser ut som noe Dario Argento kunne laget. Jeg har dessverre kun sett Suspiria, Profondo Rosso og Tenebre, og det er vel ingen av de. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 (endret) Vi skal til 70tallet og Brian De Palma Endret 24. mars 2011 av Montag Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 (endret) Æsj! ...og jeg som hadde lyst til å svare på den uten at pipa svingte innom tråden. Sisters. Oppgaven er fri. Endret 24. mars 2011 av tjalla Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Ingen som vil prøve seg? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Jeg er 100% sikker, så: ny oppgave. Klikk på bildene for en større utgave. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Tar jeg helt feil hvis jeg sier tidlig Tarkovski? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Det er ganske feil, dessverre. Noen som vil gjette land, eller sjanger og tema, ut ifra følgende bilder? Og tiår? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå