tjalla Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Søt film. Oppgaven er etter kort betenkningstid up for grabs. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Det stemmer, det var Roy Anderssons En kärlekshistoria. En film flere gjerne må låne ett øye, eller kanskje aller helst, to til. Så da har alle og enhver anledning til å prøve seg som quiz-master, men her er det om å gjøre og være kjapp. For her er det førstemann til mølla som gjelder, men med en vri, som gjør at de som faktisk ikke er førstemann til mølla, de får rett og slett ikke malt de. Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Mmmm... Virker faktisk ganske interessant... Vel, jeg tar opp tråden jeg. Siden jeg ikke er så hardcore-filmfantast som Bruckiania her, så kjører vi på med en kjent film: Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Kick-ass. Fri oppgave siden nettet på skolen er for dårlig til å laste opp nye bilder. Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) Ok, den var kanskje litt for lett. Tar oppgaven igjen jeg (frekk som jeg er). Kanskje denne er litt vanskeligere? Edit: For sein. Lov å tippe, ikke ny oppgave om du får rett, se Thadons oppgave... Legger i spoiler: Endret 4. mars 2011 av PolarCow Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Også tipper jeg The Informant på oppgaven... Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Humanité ? if so så kan noen andre ta oppgaven Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 En gylden anledning til å forsøke med denne oppgaven igjen da... Lenke til kommentar
Hanemann Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Haha, du gir oss ikke mye her. Vill gjetting men, Seabiscuit? Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Nei, ikke Seabiscuit... Er vanskelig å finne bilder som ikke er for avslørende også, ikke gøy om det går 10 sek fra jeg legger ut til noen har løst oppgaven... Gir dere litt mer da... Endret 6. mars 2011 av PolarCow Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Definitely, Maybe Noen andre kan ta neste oppgave. Lenke til kommentar
Hanemann Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Det er Stand by Me. Riktig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå