Labraxas Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Her skal dere få tre av meg: Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Her har dere fire til å bryne dere på i nattens mulm og mørke: Noen som har en idé? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Jeg vet ikke hvofor, men jeg tenker at den er produsert et sted i Skandinavia? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 At det er en skandinavisk film vi skal frem til, er helt korrekt. Et bilde til: Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Kan det være filmen Ikke Naken? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Aw, dette er Ikke Naken ja. Herlig film! Gleder meg som en unge til å se Jørgen + Anne. Virker å være i samme gata. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Da kjører jeg bare på med nytt bilde: Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Ja det var Ikke naken vi skulle frem til, og ja det var en god-film. Jeg gleder meg også til Jørgen + Anne = Sant. Kan dette være filmen jeg nesten putte i BD spilleren nå istad, All the President's Men? Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Jepp det er riktig. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Jeg gleder meg til den, den blir nok sett denne helgen eller neste. Men nå, er det denne som er gjenstand for quiz: Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Flere bilder er sikkert ønsket: Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Begynner det å demre nå? For det er fler av dere som har sett denne, er det ikke? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 "Kom igjen då", sa han med en dårlig og veldig påtatt bergensdialekt. Jeg hadde ikke trodd at dette kom til å bli nødvendig med denne, men er det noen som har noen tanker om prod.-år og -land og sånt, eller? Flere bilder, samme film: Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 "Kom igjen då", sa han med en dårlig og veldig påtatt bergensdialekt. Jeg hadde ikke trodd at dette kom til å bli nødvendig med denne, men er det noen som har noen tanker om prod.-år og -land og sånt, eller? Jaja, jeg får trå til igjen....i alle fall litt halvhjertet... (jeg skal se Oscar i natt, så jeg vil ikke påta meg noen oppgave nu). Produksjonsår er 1984, og land er USA. Filmen har ett snitt på 6.5 hos IMDB, med 10 109 votes. Så da har jeg dessverre dratt en skitten Montag, men nå burde vel folk kunne klare å finne det ut...forhåpentligvis! Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 (endret) Jeg så at du var innom tråden istad, og var litt overasket over at du ikke tok den. Ja det var en skikkelig Montag og det der, mesteren kunne ikke gjort det bedre sjøl. En får bare håpe at den uheldige effekten som ofte følger med hjelping på Montag-vis, som er et folk helst ikke vil svare, ikke trår til nå. Men det er jo godt og se at det ikke er alle som har gått glipp av denne. Så hvem kan fortelle meg hva denne heter? Edit: La til noe. Endret 27. februar 2011 av Bruckiania Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Tre kjappe som sikker gjør susen: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå