Labraxas Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 (endret) All That Jazz er helt riktig det vøtt. Og ja, denne burde vært løselig litt tidligere, men det er nok kanskje ikke så mange her som har sett den, jeg så den først denne måneden jeg og. Filmen har mange kvaliteter, men totalen funker ikke helt for meg, den lange finalen blant annet ble litt for dvelende. Siden Jonas2k, som var først, gir oppgaven videre, er stillingen som quiz-master åpen for Hrundi, eller hvemsomhelst. Edit: La til noe. Endret 12. februar 2011 av Bruckiania Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Så All That Jazz første gangen rundt midten av 80-tallet, og da var det vel mer t&a som gjorde den interessant for en tenåring Hadde ett gjensyn med den for noen år siden, og jeg synes den er grei for hva den prøver seg på. Helt ok film. Så, da prøver vi med denne; Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 (endret) Et bilde eller to til, skader vel ingen. Endret 13. februar 2011 av Jonas2k Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Jo, det skader ett ekorn på pakketur i jungelen i Borneo... Hrmm... vel, nye bilder da; Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Britiske soldater på Borneo sier du ...? Kan dette da være Farewell to the King? Fikk uansett litt lyst til å se den nå når jeg snublet over den i søkenen etter svaret på quizen. Hvis det er den, er den bra? Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Hehe, tror det ble litt avsporing her nå. Borneo har ikke noe med filmen og gjøre, det var bare det første som falt meg inn i mitt lille forsøk på og være morsom... Uansett, det er en stund siden jeg så Farewell to the King, men jeg ser på vote history'n min at jeg har gitt den en 8'er. Jeg husker den i alle fall som en god film, så jeg tror ikke du har noe å tape på og se den! Vi kjører på med ett par bilder til; Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 La oss få litt fortgang i dette! Noen som vil gjette årstall? Genre er vel fastslått... Filmen ville forøvrig ha drevet Gunfreak til vanvidd (mer enn det vanlige ) med sine mange feil når det gjelder våpen, fly, osv... Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Feil tiår (og naturligvis år). Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 60-tallet da? 1968? Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Det stemmer nok mye bedre, og med dette bildet burde saken være biff; Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Både han Robert og han Peter var ivrige etter å fortelle meg at filmens navn er Anzio. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Men ikke han Reni? Han har jo bl.a. spilt i Dirty Harry... Filmens fulle offisielle navn er forøvrig Lo sbarco di Anzio - lagd av 2 regissører, en for det italienske markedet og en for verden forøvrig. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Nei han Reni var litt mer tilbakeholden og innesluttet, men jeg hadde en følelse av at han satt inne med noe informasjon. Vi får satse på at denne ikke blir en fult så hard nøtt som de siste par-tre oppgavene mine. Men vi kan ikke la det være helt peanuts heller da. The first two: Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Tre kjappe på morgenkvisten: Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 (endret) Mmmm.... sleazye Dressed to Kill Endret 15. februar 2011 av tjalla Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Mmmm.... sleazye Dressed to KillJa det er de, og ja det er den, herlig film. Litt kjedelig at du tok den såpass tidlig, da jeg hadde gledet meg til og poste en del snasne bilder fra denne. Ikke en gang bonusbildet jeg hadde fanget fikk jeg brukt, men jeg får gi det til deg nå da, som en bonus i tillegg til å kapre rollen som quiz-master. Putter det i spoiler slik at det ikke blir forvirring, med tanke på quizen du fører, som jeg forøvrig ikke vet hva er: Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Sitter dessverre ikke på dvd-kopien av filmen akkurat nå, så det blir image googling. Denne mannen bør være kjent, men den er ikke spilt inn i USA, ei er regissøren amerikansk. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 http://www.imdb.com/title/tt0084335/ er filmen, siden jeg skal avgårde nå og ikke kommer hjem før 12-15 tiden så kommer enkel oppgave her: Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Jeg blir litt skuffa om denne blir liggende lenger enn 2 minutter til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå