Gå til innhold

Bilde-Quiz - Gjett filmen!


Venerable

Anbefalte innlegg

All That Jazz er helt riktig det vøtt. Og ja, denne burde vært løselig litt tidligere, men det er nok kanskje ikke så mange her som har sett den, jeg så den først denne måneden jeg og. Filmen har mange kvaliteter, men totalen funker ikke helt for meg, den lange finalen blant annet ble litt for dvelende.

 

Siden Jonas2k, som var først, gir oppgaven videre, er stillingen som quiz-master åpen for Hrundi, eller hvemsomhelst.

 

Edit: La til noe.

Endret av Bruckiania
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, tror det ble litt avsporing her nå. Borneo har ikke noe med filmen og gjøre, det var bare det første som falt meg inn i mitt lille forsøk på og være morsom...

Uansett, det er en stund siden jeg så Farewell to the King, men jeg ser på vote history'n min at jeg har gitt den en 8'er. Jeg husker den i alle fall som en god film, så jeg tror ikke du har noe å tape på og se den!

 

Vi kjører på med ett par bilder til;

 

post-8575-0-43870600-1297640694_thumb.jpg

 

post-8575-0-38986300-1297640768_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Mmmm.... sleazye Dressed to Kill

Ja det er de, og ja det er den, herlig film.

 

Litt kjedelig at du tok den såpass tidlig, da jeg hadde gledet meg til og poste en del snasne bilder fra denne. Ikke en gang bonusbildet jeg hadde fanget fikk jeg brukt, men jeg får gi det til deg nå da, som en bonus i tillegg til å kapre rollen som quiz-master.

 

Putter det i spoiler slik at det ikke blir forvirring, med tanke på quizen du fører, som jeg forøvrig ikke vet hva er:

 

post-93527-0-13348900-1297783910_thumb.jpg

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...