Labraxas Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Du må hjerne komme med flere bilder. For rent bortsett fra at jeg innbiller meg at filmen er produsert i USA, og kanskje i det forrige tiår, har jeg ikke peiling. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Oi, selvfølgelig! Glemte meg litt. USA og forrige tiår er riktig. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Er det Snow Angels vi skal frem til her? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 (endret) Det stemmer. Flott film. Endret 10. februar 2011 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Her kommer neste oppgave: Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Ett bilde er alt jeg rekker å gi dere her på morgenen: Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Da, skal vi se om vi ikke får gitt dere en skikkelig oppdatering, med noen bilder som bør hjelpe dere på veien mot korrekt avgitt svar: Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Sliter med å tidfeste denne her, men prøver meg på 70-tallet. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 (endret) Jada, filmen er produsert i det tjuende århundrets åttende tiår, a.k.a. 70-tallet. Og for det skal du få ett feiende flott bonusbilde: Endret 11. februar 2011 av Bruckiania Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Produksjonsland da, for bildene til nå har vel ikke vært helt der at det "goes without sayin'", eller? Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Er ikke sikker, men prøver meg på "obligatoriske" USA? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 (endret) Ja det blir mye amerikansk film her, jeg er glad i film fra mange rare kanter av verden jeg, men filmer fra statene er og blir i overtall. Så denne filmen er, som så mange andre, produsert i USA ja. Så da blir du nok en gang premiert med ett bonusbilde: Edit: La til noe, og skrev om noe. Endret 11. februar 2011 av Bruckiania Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Snasent. Nok en gang en utfordring av en oppgave og har ikke så mye å komme med så får prøve å spesifisere produksjonsår. Enkelte antrekk minner meg mer om 80-tallet enn 60-tallet så derfor vil jeg anta filmen er fra siste halvdel av 70-tallet? Og det blir kanskje nok et bonusbilde om jeg tipper 1978? Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Kan det være Chorus Call fra 1979? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 (endret) Ja den ble en nøtt den her og. Jeg valgte egentlig filmen med tanke på å ikke gjøre det så vanskelig, kjent amerikansk film, såvidt over tredve år gammel, kjente skuespillere i flere roller, og i det hele tatt. Men så faller jeg nok en gang for fristelsen til å gjøre det litt vanskeligere enn det trenger og være, jeg synes nok rett og slett det er for moro med film-quiz. Slutten av syttitallet er helt riktig, men med 1978 er du nære, men det er ikke helt rett. Et riktig svar med en bismak altså, og gir deg med det ett bonusbilde som står litt i stil til det, hehe: Nei filmen er ikke Chorus Call, men årstallet stemmer finfint. Noen flere bilder hjelper nok helt sikkert: Endret 12. februar 2011 av Bruckiania Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Må passe meg for hva jeg ønsker meg ser jeg. Litt kjapp søking gir meg tittelen All That Jazz, am I right? Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 (endret) *sukk* denne burde vel gått på de første bildene Anyway, filmen er All That Jazz haha, slått på målstreken, det var jaggu meg på tide at noen tok denne! Endret 12. februar 2011 av Hrundi V. Bakshi Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Har ikke noe liggende så du må gjerne komme med en ny oppgave du, Hrundi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå