Skreifiskaren Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Nei, men du er i rett land. Lenke til kommentar
Skreifiskaren Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 La Pointe-Courte? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Dette er da bilder fra Christopher Nolans Batman Begins, er det ikke? Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Nei, men vi er i samme tiår. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Ninja Assassin mente jeg selvfølgelig. Eller det er det min minste bror sier at jeg mener da ihvertfall, for jeg var faktisk ganske så sikker på at det var Batman Begins, men det var noe som skurret med de bildene, det var det. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Ninja Assassin stemmer derimot helt på en prikk. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Som en gest til bror min, da det jo strengt talt var han som klarte oppgaven, har jeg latt han få velge filmen: Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Syngedama minner meg om David Lynch. Not so sure of kid in pyjamas. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Nei den kidden er ikke en karakter i en Lynch-film, så da er plutselig ikke sangerinnen det heller. Et bilde til: Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Flere bilder hjelper sikkert, kanskje. Nå må dere ikke være blyge nå. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Da styrer vi litt vekk fra dette blåskjæret, og over på noen andre farger. Med det gjør vi det kanskje også litt lettere, men ikke for lett, det ville ikke vært noe moro. Det er ikke sikkert at oppgaven/filmen er så fryktelig vanskelig som dere kanskje har forestilt dere. Kveldens siste bilder: Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Jakten På Nyresteinen! Lenge siden sist. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) Ja, det er helt riktig det. Jeg har ikke sett den siden jeg så den på kino da den gikk i '96, så det er fryktelig lenge siden her og, men jeg husker den som et godt barndomsminne. Mens jeg nå drev og fanget bilder fikk jeg plutselig et flash av en annen film jeg nylig har sett da jeg så ansiktet til vår venn Karta igjen. For gjett hvem han har vokst opp til å bli. Svaret fines i spoileren. Endret 24. januar 2011 av Bruckiania Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) Jeg skal legge meg om noen få strakser, så her kommer en real nøtt dere kan tygge på til i morgen. Endret 24. januar 2011 av CypheroN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå