thesinner Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Sorry, jeg er som sagt ikke på min egen pc nå i jula. Men er det noen som har lyst til å gjette land eller produksjonsår f.eks? Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 6ixtynin9 Verdt å se? Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Ruang talok 6 9 (a funny story about 6 and 9) med den dårlige amerikanske oversettelsen "6ixtynin9" er riktig! Absolutt verdt å se, nest beste jeg har sett av Pen-Ek Ratanaruang. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Skal sjekke den ut, samt Invisible Waves. Ny nøtt, med nokså grusom kvalitet. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Ingen som våger å gjette? Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 USA er et av produksjonslandene ja. Det er dog et land til, som er viktigere Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Nei, men du er så nære at vi bare er en kjøretur unna Noen som kjenner igjen denne karen? Tar jeg ikke feil er disse bildene inkludert i en reaksjonsgif ofte brukt på internett. Er det et kart jeg skimter i bakgrunnen? Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Syns det ser veldig ut som Danmark på kartet, noe som også kan stemme med din uttalelse om at vi bare er en kjøretur unna Tyskland. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Danmark er riktig. Nå forventer jeg at oppgaven blir løst Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Burde vel kanskje nevne at filmen har en spilletid på litt under halvtimen. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Har ikke tid til noe før i morgen ettermiddag så satser på at noen klarer den nå. Mannen vi ser på første bildet har spilt i filmen The Man Who Fell To Earth og står bak sanger som Life On Mars? og Space Oddity. Nå burde oppgaven være mer enn lett nok. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Jeg visste jeg hadde sett den, men kom ikke på tittelen før du ga oss alt for gode hint Ny oppgave som ikke bør by på altfor mange problemer: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå