Gå til innhold

Bilde-Quiz - Gjett filmen!


Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg pleier som regel, eller pleide som regel, og søke i tråden før jeg la opp en ny oppgave for å forsikre meg om at oppgaven ikke har vært brukt tidligere, eller ihvertfall ikke i det siste. Men nå etter siste forumoppdatering virker det som at muligheten til å søke eksklusivt i en tråd har blitt fjernet, eller er det noen som vet hvordan en gjør dette nå for tiden?

Hvis det er noen som vet noe om dette er det antageligvis/muligens fler enn meg som setter pris på om det blir postet her i tråden.

 

Over til neste oppgave, som jeg da bare kan håpe at ikke har vært brukt tidligere, eller ihvertfall ikke i det siste.

 

post-93527-0-99383100-1292602570_thumb.jpg

Endret av Bruckiania
Lenke til kommentar

Jeg pleier som regel, eller pleide som regel, og søke i tråden før jeg la opp en ny oppgave for å forsikre meg om at oppgaven ikke har vært brukt tidligere, eller ihvertfall ikke i det siste. Men nå etter siste forumoppdatering virker det som at muligheten til å søke eksklusivt i en tråd har blitt fjernet, eller er det noen som vet hvordan en gjør dette nå for tiden?

Hvis det er noen som vet noe om dette er det antageligvis/muligens fler enn meg som setter pris på om det blir postet her i tråden.

post-163913-0-40520700-1292606703_thumb.png

Lenke til kommentar

Nei det er ikke Linklater som står bak denne, jeg er litt usikker på hva som får meg til å tenke det, men jeg føler at regissøren av denne filmen har visse likhetstrekk med landsmannen Richard Linklater.

Linklaters Tape er vel kanskje den av hans filmen som minner mest om de filmene jeg har sett av denne regissøren.

Regissøren har ikke laget så fryktelig mange filmer, han driver med litt av vært, og har vel jobbet like mye med teater som han har jobbet med film.

Jeg har sett tre av hans filmer, med denne har alle tre vært brukt av meg som oppgaver i denne tråden iløpet av det siste året.

 

Her skal dere få noen bonus-bilder fra filmen ganske stilfulle tittelsekvens:

 

post-93527-0-03529000-1292632418_thumb.jpg

 

post-93527-0-90100800-1292632427_thumb.jpg

 

post-93527-0-83138200-1292632438_thumb.jpg

 

post-93527-0-07008700-1292632449_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...