Labraxas Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Hva er dette for en film? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Flere bilder er sikkert ønsket: Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Amerikansk film laget mellom 1945 og 1955. Kjent regissør, som også har en film på Top 250? Muligens Night and the City? (Som jeg ikke har sett, men har tenkt å se sporenstreks). Tror egentlig ikke det er den, men greit å komme med en tittel også. Endret 4. desember 2010 av CypheroN Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Her er du så nære at jeg først mistenkte at du dro en Montag, jeg trodde først du hadde rett på alle punkter, men etter å ha sjekket nærere er ingen av de to filmene til denne regissøren som har vært mye innom IMDb sin Topp 250-liste, for øyeblikket blant de 250. Night and the City oppfyller heller ikke alle de kriteriene du lister opp, da Dassin sin Du rififi chez les hommes også har ramlet av lista. Og det er som du antar ikke den. Jeg har heller ikke sett filmen, men jeg har en stund nå hatt veldig lyst til og få sett denne jeg og. Her skal du/dere få noen bra bilder av meg: Lenke til kommentar
Montag Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Her er det nok kun én ting som hjelper - flere bilder: Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Ja flere bilder burde hjelpe, men nå har det allerede en stund vært klart gjenkjennelige bilder av ihvertfall tre stjerner dere burde kjenne igjen så dette lar seg nok fint løse. Vi har jo allerede kommet frem til nasjonalitet og omtrentlig årstall, men er det noen som har lyst til og fortelle resten hvilken sjanger denne filmen havner under? Flere bilder er koselig: Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Where the Sidewalk Ends? Endret 5. desember 2010 av CypheroN Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jada, det stemmer så fint så. Hvilke av våre celebre venner var det som pekte deg i retning av den? Din tur. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Det var gode gamle Karl Malden som jeg gjenkjente. Karen døde 97 år gammel i fjor, sterk type! Har sett noen av de andre før, men kan/husker ikke navnene deres. Ny oppgave: Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Så vanskelig var det. Din tur. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg tror jeg lar førstmann få prøve seg på. Oppgaven er fri! Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 HAHAHHAAH!!! Kan det være Silent Night, Deadly Night??? Isåfall, får en møkka film. Husker jeg digga den når jeg var liten, men hadde et gjensyn i fjor. fyshj for no tral. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Siden Spetwols ikke tok på seg oppgaven med å fortsette, fortsetter jeg selv med en skikkelig nøtt for å holde tråden unna glømmeboksen. Lenke til kommentar
Welcro Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Robocop eller Armageddon? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Det er ikke fra 2001: A Space Odyssey? Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Open the pod bay doors, HAL. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå