P-in-P Skrevet 31. august 2004 Rapporter Del Skrevet 31. august 2004 (endret) Electra Glide in Blue ? Det bildet ble lagt ut av deg på side 7... Jada, forandre bilde du din staur Endret 31. august 2004 av P-in-P Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 31. august 2004 Rapporter Del Skrevet 31. august 2004 (endret) Men likte bedre sergio leones versjon av "A fist full of dollars" Men hva har vel han å gjøre med andre crappy japanske filmer som ingen har hørt om? ingen som har postet crappy japanske filmer ingen har hørt om her Og jeg tror nok de aller fleste vil mene at Yojimbo er bedre enn "A fist full of dollars" Har ikke sett den nye filmen Scarface Endret 31. august 2004 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 31. august 2004 Rapporter Del Skrevet 31. august 2004 (endret) Electra Glide in Blue ? Det bildet ble lagt ut av deg på side 7... nix. Det er bare fordi jeg bruker samme navn på fila...skal forandre det neste gang linker bildet på nytt her så man slipper bla bak.. Endret 31. august 2004 av groenn Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 31. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. august 2004 I løpet av det siste året har vi hatt: -Zatoichi -1 ubesvart anrop Og så har vi en tredje: Battle Royale, og uten en spesiell grunn så nevner jeg og Spirited Away Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 31. august 2004 Rapporter Del Skrevet 31. august 2004 Er vel ikke såå mange som driver og ser på japanske filmer....er det? Anyways er imot serier da det blir way for vanskelig. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 31. august 2004 Rapporter Del Skrevet 31. august 2004 (endret) -Zatoichi-1 ubesvart anrop Ingen av de har blitt vist i Stavanger Neida, finnes sikkert masse bra japanske filmer, men de fleste er for spessielt interesserte og poster man slike bilder i denne tråden så vil det bare føre til at mange ikke greier det og tråden blir kjedelig å mindre populær. Og så har vi en tredje: Battle Royale, og uten en spesiell grunn så nevner jeg og Spirited Away Battle royale er vel eldre enn det? tipper 2001. Og anime teller ikke, og det skal vi iallefall ikke ha noe av i tråden Endret 31. august 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Hvis de ikke er blitt vist i stavanger får du spørre hvorfor din lokale kino er så trangsynte Poster man for lette bilder i tråden vil mange av de som er med nå ikke være med fordi det blir for lett og lite utfordrende. Anime teller ikke ? Eh, morsom eller ? Endret 1. september 2004 av tigerdip Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Battle royale er vel eldre enn det? tipper 2001. Og anime teller ikke, og det skal vi iallefall ikke ha noe av i tråden vær så snill å slutt å lage regler. "Sen to Chihiro no Kamikakushi" ligger faktisk på 43. plass på imdb's top 250-liste. Og er den filmen som har tjent inn mest penger, hvis vi ikke regner med amerikanske. (tror jeg^^) Endret 1. september 2004 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Battle royale er vel eldre enn det? tipper 2001. Og anime teller ikke, og det skal vi iallefall ikke ha noe av i tråden vær så snill å slutt å lage regler. "Sen to Chihiro no Kamikakushi" ligger faktisk på 43. plass på imdb's top 250-liste. Og er den filmen som har tjent inn mest penger, hvis vi ikke regner med amerikanske. (tror jeg^^) Tråden trenger regler Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Battle royale er vel eldre enn det? tipper 2001. Og anime teller ikke, og det skal vi iallefall ikke ha noe av i tråden vær så snill å slutt å lage regler. "Sen to Chihiro no Kamikakushi" ligger faktisk på 43. plass på imdb's top 250-liste. Og er den filmen som har tjent inn mest penger, hvis vi ikke regner med amerikanske. (tror jeg^^) Tråden trenger regler spillefilm er vel spillefilm, og det har man holdt seg til hele tiden såvidt jeg har sett så jeg skjønner ikke helt problemet. Regelen man ble enig om var å poste et bilde fra en spillefilm, er ikke det ok nok da? synes hvertfall jeg Vet ikke om det er denne diskusjonen som har tatt oppmerksomheten bort fra siste oppgave eller om det er vanskelig..? Trengs hint regner jeg med det blir sagt ifra Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 spillefilm er vel spillefilm, og det har man holdt seg til hele tiden såvidt jeg har sett så jeg skjønner ikke helt problemet. Regelen man ble enig om var å poste et bilde fra en spillefilm, er ikke det ok nok da? synes hvertfall jeg Er så enig! Vet ikke om det er denne diskusjonen som har tatt oppmerksomheten bort fra siste oppgave eller om det er vanskelig..? Trengs hint regner jeg med det blir sagt ifra Sleng inn et hint, du. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 1. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Anime går helt fint, og Zatoichi ble vist i Stavanger. Battle Royale kom ut i Japan i 2001, tenkte kanskje det tok litt tid før den ble vist her. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Skuespilleren til venstre vet vel de fleste hvem er, og spiller hovedrollen sammen med en til. Mannen med revolveren er Hawk Wolinski som også spiller en sentral rolle i filmen. Endret 1. september 2004 av groenn Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Anime går helt fint, og Zatoichi ble vist i Stavanger. Battle Royale kom ut i Japan i 2001, tenkte kanskje det tok litt tid før den ble vist her. Å det er du sikker på? Kan ikke huske å ha sett den her Men usansett, bare fortsett å post de kjipe japanske dritt bildene dere, dere gjør bare tråden mindre kjekk EOD! Uansett tilbake til topic, trenger nok et hint på den *Edit så ikke hintet Endret 1. september 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 1. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Anime går helt fint, og Zatoichi ble vist i Stavanger. Battle Royale kom ut i Japan i 2001, tenkte kanskje det tok litt tid før den ble vist her. Å det er du sikker på? Kan ikke huske å ha sett den her Har en venn fra Stavanger som så den på kino, og jeg tviler han reiste til en annen by for å se den. + Jeg er ganske sikker jeg husker å ha sett det i avisen. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Anime går helt fint, og Zatoichi ble vist i Stavanger. Battle Royale kom ut i Japan i 2001, tenkte kanskje det tok litt tid før den ble vist her. Å det er du sikker på? Kan ikke huske å ha sett den her Har en venn fra Stavanger som så den på kino, og jeg tviler han reiste til en annen by for å se den. + Jeg er ganske sikker jeg husker å ha sett det i avisen. Sikker sandes han så den i Neida, mulig den har gått på kino, men poenget er at det ikke er mange japanske filmer som går på kino, men jeg trodde jeg skrev EOD! i forrige post jeg Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Skuespilleren til venstre vet vel de fleste hvem er, og spiller hovedrollen sammen med en til. Mannen med revolveren er Hawk Wolinski som også spiller en sentral rolle i filmen. Men at Work? Btw; hold dere til quiz-en. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Men at Work? Bingo Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Da kjører jeg på med èn ny: Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 Da kjører jeg på med èn ny: http://www.home.no/zaeira1/Quiz/bscap0008.jpg Fleire som lurer på ka handa til legen gjer på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå