Labraxas Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Vi fortsetter med følgende: Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Beklage lovlig sein oppdatering her, har ikke vært hjemme før nå, overtid og sånt. Men her skal dere få noen etterlengtede hint i form av noen bilder: Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Vi fortsetter med følgende: Det ligna jo veldig på Hestetrynet Coppola. Noe i det? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Nei, det er ikke hun Sofia nei, så det er ikke noe i det. Synes egentlig ikke hun ligner så veldig heller, og at hun har, eller ligner på noen som har, et hestetryne, blir i mine øyne veldig feil, jeg synes rett og slett at jenta er slående vakker. Det er forresten samme jenta som går igjen på alle bildene, og her får dere ett bilde til av henne: Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Ingen? Flere bilder: Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Får litt franske vibber av bebyggelsen på det øverste bildet. Fransk film? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Dine vibber står deg bi, filmer er fransk, og av en nokså kjent fransk regissør. Denne regissøren, som har vært i gamet en stund, lagde i fjord en film bortante statene som tidligere har vært gjenstand for quiz i denne tråden. Denne filmen ble nominert til den samme prestisjetunge europeiske prisen som filmen jeg nå poster bilder fra vant i sin tid. Flere bilder: Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Beklager at jeg har vært litt dårlig til å følge opp quizen denne gangen, men her kommer noen bilder. Er det noen som har lyst til å gjette på fra midten av hvilket tiår denne filmen er ifra? Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Skinnjakkene ser i alle fall veldig 90-talls ut. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Stemmer, denne franske filmen som har vunnet en prestisjetung europeisk filmpris er ifra midten av det glade 90-tall. Og siden du svarte rett, premierer jeg deg med ett par bonusbilder: Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Hm, jeg får vel trå til da... L'appât Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Godt, ja det stemmer bra det. Din tur. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Her trengs kanskje et hint eller to? :!: 1 Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Tro'kke det... har akkurat lagt ut oppgaven, så dere kan få tygge på denne til i morgen. Da kommer det flere bilder og kanskje til og med hint (men da hint som jeg gir og ikke visse andre som liker og sabotere...) 1 Lenke til kommentar
Montag Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Du kaller det sabotere, jeg kaller det å strekke ut en hjelpende hånd. :!: Men greit, jeg skal holde meg i skinnet denne gangen. Endret 1. september 2010 av Montag Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 yeye whateva... Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Genre og land regner jeg med at er as clear as day(?)... Vi kjører på med disse; Endret 2. september 2010 av Hrundi V. Bakshi Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Dette burde gjøre det lettere... Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Er det Repossessed? Lenge siden jeg har sett den så jeg er litt usikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå