Jonas2k Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Hadde nok hjulpet mer om du kom med flere bilder. To bilder på et døgn er lite. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 (endret) ok, jeg venta egentlig bare på at noen skulle skrive noe. Endret 20. juli 2010 av olehh Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) Bildet av Kristin Scott Thomas du postet for ett par dager siden gjorde meg etter ett kjapt søk relativt sikker på at det var Ne le dis à personne a.k.a. Tell No One det var snakk om. Jeg tenkte å gi noen andre en sjanse, men siden ingen andre tar den poster jeg denne posten. Edit: Fjernet ett ord. Endret 21. juli 2010 av Bruckiania Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Så gir du oppgaven videre til andre? Ettersom det har gått litt tid så slenger jeg opp en ny oppgave, jeg. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Jeg skrev 'relativt sikker' og var med det ikke helt sikker og ventet på en bekreftelse. Jeg er forsatt ikke helt sikker på at det er riktig, men siden det ikke er kommet noen avkreftelse kan man vel snart dra den at Den som tier samtykker. Jeg hadde i utgangspunktet ikke tenkt å gi den videre, men siden du så tydelig har lyst til å være quiz-master skal ikke jeg ta ifra deg den gleden. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Slenger opp et bilde til jeg, i tilfelle jeg ikke kommer på forumet senere i kveld. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Gjetter vilt, men Cool Hand Luke? Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 (endret) Nope. Slenger ut noen fler bilder siden jeg ikke kommer til å være her i kveld. Endret 23. juli 2010 av thesinner Lenke til kommentar
sunnyerteit Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Nope. Slenger ut noen fler bilder siden jeg ikke kommer til å være her i kveld. Antar at det er SJAMMALANS: "The Happening"? Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Feil. Sorry, men får ikke lagt ut fler bilder nå. Kommer flere bilder sent i natt. Hva med å gjette år eller land? Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Darjeeling Limited? Toget lignet i alle fall. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 (endret) Darjeeling Limited? Toget lignet i alle fall. Sorry, det er feil. Flere bilder Noen til... Endret 24. juli 2010 av thesinner Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Er filmen fransk? Det er forresten lov å dobbeltposte her i denne tråden Blir nok bedre respons av å poste et nytt innlegg med nye bilder enn å redigere bildene inn i det forrige innlegget. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Du har rett i at den ikke er engelskspråklig, men den er ikke fransk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå