toro6 Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Someone misbehaved. Dette burde være Four Rooms? Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Gammel og god, må se å få skaffet meg den. I stedet for å gi oppgaven videre legger jeg heller opp denne middelmådige actionkomedien.. Lenke til kommentar
Cruzative Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Dette er vel en Langbein film ? Lenke til kommentar
Cruzative Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Eller kanskje An Extremely Goofy Movie ... ? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) En Langbeint Film er norske tittelen , og A Goofy Movie er orginal tittelen. Godkjenner svaret ditt Cruzative Endret 5. juli 2010 av Cryflopp Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) Øhhh, det svarte jo Cyph lenge før Cruzative svarte? Cruzative bare spurte om det var en Langbein film først, Cypheron svarte først riktig vil jeg påstå...bah who cares! Endret 5. juli 2010 av Hrundi V. Bakshi Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Trodde faktisk filmen het En langbein film selv... men så skjekket jeg det opp så het den en langbeint film, men om han har med en t eller ei kan også være skriveleif. Såhe jeg velger å godkjenne svaret hans hvertfall Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Synes det virker som Cruzative skrev det på samme måte som "Er det en Mikke Mus-film, eller?", men er vel Cryflopp som bestemmer… Lenke til kommentar
Cruzative Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) Så hvilken film er dette da? Burde ikke være så altfor vanskelig. Endret 5. juli 2010 av Cruzative Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Det ser ut som at det er et par hester med vinger der, noe sånn Pegasus-opplegg, en film med gresk mytologi som har kommet i det siste er jo Clash of the Titans, så uten å ha sett den gjetter jeg på at det kanskje muligens kan være filmen bildet er hentet ifra. Lenke til kommentar
Cruzative Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) Nei. Det er heller ikke noen vinger på hestene. Bare litt dårlig kvalitet! Kan si så mye som at den er fra 2006, og at det er hittil laget 3 filmer (det er film nr 2) Flere bilder: Endret 5. juli 2010 av Cruzative Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå