Hrundi V. Bakshi Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Nei, nå er det vel på tide og avslutte denne folkens! Disse burde gjøre saken klinkende klar; Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Den var litt seig den her ja, det er nok ikke mengder med Jackie Chan-fans blant det faste klientellet i denne tråden. Jeg personlige er ikke helt der at jeg ikke kan fordra'n, men det er ikke så veldig langt unna heller. Siden du ønsket å bli av med oppgaven kan jeg sikkert hjelpe deg med det jeg, for det er vel Pik lik feng a.k.a. Thunderbolt det er snakk om, stemmer ikke det? Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Jeg personlige er ikke helt der at jeg ikke kan fordra'n, men det er ikke så veldig langt unna heller. Heh...jeg tror ikke jeg liker deg mer... Siden du ønsket å bli av med oppgaven kan jeg sikkert hjelpe deg med det jeg, for det er vel Pik lik feng a.k.a. Thunderbolt det er snakk om, stemmer ikke det? Daz iz correktomundeu Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Heh...jeg tror ikke jeg liker deg mer... Hehe, sånn kan det gikk. Jeg har jo sett signaturen din, ikke at jeg postet det med det formål å skape et uvennskap, men jeg skjønte nok at mitt utsagn dessverre kunne resultere i noe slikt, så jeg kan vel bare skylde meg sjøl. Ny oppgave: Må bare beklage den lusne bildekvaliteten, fryktelig stilig med uanamorfisk 2.35:1 gitt, jeg har den heldigvis liggende i høyoppløselig format også. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Det viser seg at de stygge hvite flekkene som dukker opp her og der i bildene ikke er på grunn av DVD-en, men på grunn av VLC-ens capturefunksjon, men VLC er det enkleste programmet jeg har til å fange bilder fra DVD, så da brukes det lell. Om noen vet om ett annet (bedre) program som kan capture serier med bilder fra DVD slik som en kan i VLC ved å holde inne Shift+S, setter jeg stor pris på en PM. Flere bilder: Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Ser kjent ut, men har litt problemer med å plassere den. Sannsynligvis en av de mange action-filmene jeg så på 90-tallet? Kan det være The Getaway? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) Skulle akkurat til å legge ut flere bilder, men da slapp jeg det, for The Getaway fra 1994 er helt riktig. En film jeg føler virkelig makser potensialet originalen med Steve McQueen fra 1972 hadde. En stor del av at ikke originalen ble det helt store for meg var at jeg fant skuespillet til hovedrolleinnehaveren kjedelig og uengasjerende. 1994-versjonen ser jeg på som en av de bedre actionfilmene fra 90-tallet, og er med det en av de ikke altfor mange re-makene som overgår originalen i min bok. Filmen har dessuten en glimrende casting. Din tur. Edit: La til en linje. Endret 3. juli 2010 av Bruckiania Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Det var profilen til Basinger og Baldwin som førte tanken til The Getaway, flere av de andre bildene dro man også kjensel på, men kunne egentlig vært fra hvilken som helst film, 90-tallet var en jevn strøm av action filmer, en del av dem faktisk gode. 90-tallet var egentlig et ganske bra tiår for Hollywood. Ny oppgave, er på farten denne helgen, så vi kjører noe mainstream Dårlig kvalitet på bildene, tror det er jpg-konverteringen til VLC. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Flere bilder gjør det enklere: Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Fortsetter og gjør det enklere med flere bilder: Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Det går da ikke fotballkamper hele døgnet, eller gjør det? Det var ihvertfall fryktelig dårlig til engasjement her. Noen som har lyst til å prøve seg på produksjonsland eller noe? Flere bilder, gjør det sammen med de andre bildene ca. så lett det kan gjøres: Lenke til kommentar
afirm Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Skulle til å lure på om den ikkje kunne vere svensk. Men kanskje den heller er fransk? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Oui, français est correct. <- Later som at jeg er språkkyndig, eller noe. Skal vi prøve å komme frem til et produksjonsår også eller? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) Ok, jeg kan røpe at dette er en film som kom ut på denne side av krigen, men hvilket av de åtte tiårene det da kan være lar jeg det bli deres oppgave å gjette dere frem til. En kan eventuelt bruke eliminasjonsmetoden, hvilke av tiårene etter krigen ble denne filmen ikke produsert? Ut ifra bildene er det ganske lett å anta at denne filmen har mye med barn å gjøre, og det skal jeg være grei og bekrefte, filmen foregår fra den unge jenta og unge gutten sitt synspunkt. Flere bilder: Endret 4. juli 2010 av Bruckiania Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) Ingen som tør eliminere noen tiår? De burde da være ett par-tre av dem det burde være relativt trygt å utelukke. Mens dere grubler tenkte jeg det kunne være fint med litt bakgrunnsmusikk. Dette er gitarmelodien som går igjen i filmen, her fremført av John Williams. Regner med at de fleste har spotify: http://open.spotify.com/track/3Nj8nLYBbx01kmcSLqRdq7 Bonusbilde: Edit: Jeg trodde faktisk det var John "Jaws" Williams som fremførte verket, derfor skrev jeg "ingen ringere enn", ikke at den anerkjente gitarspilleren John Williams er noen hvemsomhelst heller da men ... Flaut. Endret 4. juli 2010 av Bruckiania Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Most Popular Black & White "Children" ··· Common Languages ···-Language Titles Released 1950 to 1970 With Plot Matching "children" , John Williams and Country of Origin France No results. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå