CypheroN Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) The International. Endret 24. juni 2010 av CypheroN Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Det ansiktet der har jeg sett før, The Battle of Algiers? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Det ansiktet der har jeg sett før, The Battle of Algiers? Riktig. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) Da forsetter vi med en helt ny oppgave, men med det samme spørsmålet som alltid: Hva heter filmen? Endret 24. juni 2010 av Bruckiania Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Stemmer det ja. Over til deg. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Jobber i morgen, så ny oppdatering/bekreftelse på riktig svar kommer ikke før litt ut på kvelden i morgen... Litt flere bilder imellomtiden: Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 På tide med en oppdatering, beklager om jeg poster kjedelige oppgaver... Egentlig hadde jeg tenk å poste en western denne gangen siden jeg spiller en del Red Dead Redemption for tiden, men så kom jeg altså over denne mens jeg bladde i DVD-bunken. Denne filmen var et lite vendepunkt for meg, det var den første ikke-engelskspråklige filmen jeg virkelig likte og fikk meg til å rette blikket litt utenfor bare Hollywood. Dermed åpnet det seg gradvis en helt ny filmverden for meg. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Prøver meg på å gjette produksjonsland jeg, da jeg ikke har snøring på hva dette er for en film, ikke at jeg egentlig har snøring på hvilket land den er ifra heller men, Frankrike, kan det være der den kommer ifra, filmen? Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Bare gjetter, googla french western, kan det være Renegade fra 2004? Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 (endret) Nei, det er ikke Renegade, og vi skal til andre siden av Y2K. Stikker til byen nå, så får ikke svart mer før i kveld. Edit: Bare for å klargjøre da jeg se jeg formulerte meg noen uklart i natt... Det er ikke en western, jeg hadde tenkt å poste en western men kom over denne i stedet når jeg lette etter en egnet film. Endret 26. juni 2010 av JohnMerrick Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Flere bilder. Kvinnen på disse tre burde ikke være ukjent for de som har sett en del fransk film. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå