Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2010 Jack Lemmon på G? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 19. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2010 bus stop korrekt Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 19. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2010 Ok, la oss fortsette med gamle klassikere. Ny oppgave: Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2010 Er det noe av Fellini, eller? Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 20. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2010 Nei, ikke noe av Fellini. Kan røpe at filmen er engelskspråklig, men handlingen er ikke satt til et engelskspråklig land. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 20. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2010 Karen i hvit dress burde være kjent for de fleste her inne, om enn i noe eldre utgave: Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) Sir Alec Guinness i… The Man in the White Suit? Det må nesten være den, etter hva du nettopp skrev. Endret 20. juni 2010 av CypheroN Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 20. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2010 Sir Alec Guinness er riktig, men det er ikke "The man in the White Suit". Den har jeg faktisk ikke sett, så det var bare tilfeldigheter at jeg nevnte den hvite dressen for å peke ham ut.. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2010 Da må det nesten være "Malta Story"? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 20. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2010 Jeg gjetter på Our Man in Havana jeg. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 20. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2010 Our Man in Havana er riktig. En ganske så fornøyelig film, forresten... Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 20. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) Awrait, da fortsetter vi med følgende bildemontasje: Det midterste bildet skapte litt forvirring da det plutselig ut av det blå, som den tilsynelatende eneste scenen i filmen, var cropet oppe og nede, rart. Endret 20. juni 2010 av Bruckiania Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 20. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2010 Flere bilder hjelper sikkert. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 20. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2010 Hei Jeg har opprettet en lignende tråd, men for de av oss som heller vil gjette på de mer vanlige filmene Bildequiz, gjett filmen! Kun normale/hollywood filmer Velkommen Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 20. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) Hei Nå blir jeg litt usikker her, for filmen jeg har postet er verken japansk eller fransk, den er produsert i Hollywood, og den er langt ifra unormal, da den høstet dynger og hauger med priser i sitt hjemland, såvel som prestisjetunge internasjonale priser, og den er den dag idag regnet som en av de filmene som har tjent inn sitt budsjett flest ganger. Men det hender at det grubles over en og annen små-sær sak i denne tråden ja, og jeg kan nok være med på å ta "skylden" for det. For mitt vedkommende er dette mye et produkt av at jeg strekker meg langt etter å poste oppgaver som ikke tidligere har vært postet. Det faktum at jeg kjøper de fleste nyere filmer på Blu-ray, et format jeg ikke har mulighet til å spille av på PC-en, og derfor ikke får tatt noen snap-shots av, er også en del av grunnen. Men, tilbake til oppgaven. Flere bilder sammen med hintene i første avsnitt gjør dette sikkert løselig. Edit: På de to nederste bildene her melder cropingen seg igjen, denne gangen på høyre og venstre side, snodig. Men dette er ikke den mest påkostede DVD-utgivelsen heller da, noe den generelle bildekvaliteten er en grei indikasjon på. Endret 20. juni 2010 av Bruckiania 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå