Gå til innhold

Bilde-Quiz - Gjett filmen!


Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei

 

Nå blir jeg litt usikker her, for filmen jeg har postet er verken japansk eller fransk, den er produsert i Hollywood, og den er langt ifra unormal, da den høstet dynger og hauger med priser i sitt hjemland, såvel som prestisjetunge internasjonale priser, og den er den dag idag regnet som en av de filmene som har tjent inn sitt budsjett flest ganger.

 

Men det hender at det grubles over en og annen små-sær sak i denne tråden ja, og jeg kan nok være med på å ta "skylden" for det. For mitt vedkommende er dette mye et produkt av at jeg strekker meg langt etter å poste oppgaver som ikke tidligere har vært postet. Det faktum at jeg kjøper de fleste nyere filmer på Blu-ray, et format jeg ikke har mulighet til å spille av på PC-en, og derfor ikke får tatt noen snap-shots av, er også en del av grunnen.

 

Men, tilbake til oppgaven.

Flere bilder sammen med hintene i første avsnitt gjør dette sikkert løselig.

 

post-93527-1277052249,1299_thumb.jpg

 

post-93527-1277052267,9641_thumb.jpg

 

post-93527-1277052285,0756_thumb.jpg

 

post-93527-1277052313,3596_thumb.jpg

 

Edit: På de to nederste bildene her melder cropingen seg igjen, denne gangen på høyre og venstre side, snodig. Men dette er ikke den mest påkostede DVD-utgivelsen heller da, noe den generelle bildekvaliteten er en grei indikasjon på.

Endret av Bruckiania
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...