Labraxas Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Storbritannia var det andre landet jeg vurderte å gjette på, men nå etter et lite søk slipper jeg å gjette, for det er vel The Legend of Hell House vi skal frem til. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Youtube bekrefter. http://www.youtube.com/watch?v=_MDF9vZVd_s Vi fortsetter lett og ledig med ... Endret 17. juni 2010 av Bruckiania Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Skal vi så langt tilbake som 1978? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Ser det virkelig ut som en film fra 1978? Tipper fra 2000-tallet en gang. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Hvilken film hadde du i tankene JacEr? For 1978 er langt ifra riktig, faktisk akkurat så lite riktig som tjalla tipper at det er. Flere bilder hjelper sikkert: Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 I det siste bildet i bakgrunnen er det en rød bygning jeg forbandt med invasion of the bodysnatchers. Det var et halmstrå å klamre seg til, for jeg fikk heller ikke de andre bildene til å stemme med 70-tallet... Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) Ah, sånn sett. Invasion of the Bodysnatchers var faktisk den eneste filmen jeg koblet til 1978, i farta. Bonusbilde, og nå som vi har stadfestet tiåret filmen er produsert i, er det noen som har lyst til å gjette på produksjonsland? Edit: La til noe. Endret 18. juni 2010 av Bruckiania Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Fortsatt ingen har peiling på hva for et land denne filmen kan komme fra? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 US of A er helt riktig ja. Dette er langt ifra noen ukjent film, så det må da være noen av dere som har sett denne. Flere bilder: Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Jeg hadde virkelig ikke trodd at denne skulle bli en nøtt for dere men ... Filmen er som tidligere skrevet ganske kjent, den har over 20000 stemmer på IMDb, og filmen ble faktisk nominert til hele fem oscar, inkludert beste film. Filmens regissør er kanskje hakket mer kjent som skuespiller enn som regissør, han har til nå kun regissert en annen langfilm, også denne filmen ble nominert til oscar, i tre kategorier. Forresten, ønsker dere dere noen kjente fjes etterhvert eller? Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Forresten, ønsker dere dere noen kjente fjes etterhvert eller? Ja så kanskje jeg eller noen andre tar den uten et power search Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) Okey-dokey, her har du/dere ett par bilder som bør gjøre det litt greiere. Edit: Eeh, greit å huske å legge ved bildene ja. Endret 18. juni 2010 av Bruckiania Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) In the Bedroom? Takk til Sissy Spacek og Nick Stahl. (og han andre der..) Endret 18. juni 2010 av toro3 Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Da ble det litt fart på sakene her ja, jeg hadde vel trodd at det var Mr. Wilkinson (han andre der) som kom til å avsløre oppgaven, men det ble vist mor og sønn istedet. Rart det er så få som har oversett denne, den er faktisk veldig bra, om en nogget annen film enn jeg hadde ventet meg. Vel, nå så jeg den faktisk først i forrige måned jeg og da, men jeg har hatt planer om å se den veldig lenge, og jeg hadde før jeg postet denne oppgaven en følelse av at det var en film 'de fleste' hadde sett. Din tur. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Husker fremdeles ikke hvor jeg har den herremannen fra.. Det var det første bildet av Stahl som gjorde imdb søket enklere. Her er en film som jeg ikke rakk og avbestille en gang i tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå