Gå til innhold

Bilde-Quiz - Gjett filmen!


Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah, sånn sett. Invasion of the Bodysnatchers var faktisk den eneste filmen jeg koblet til 1978, i farta.

 

Bonusbilde, og nå som vi har stadfestet tiåret filmen er produsert i, er det noen som har lyst til å gjette på produksjonsland?

 

post-93527-1276860173,2908_thumb.jpg

 

Edit: La til noe.

Endret av Bruckiania
Lenke til kommentar

Jeg hadde virkelig ikke trodd at denne skulle bli en nøtt for dere men ...

Filmen er som tidligere skrevet ganske kjent, den har over 20000 stemmer på IMDb, og filmen ble faktisk nominert til hele fem oscar, inkludert beste film. Filmens regissør er kanskje hakket mer kjent som skuespiller enn som regissør, han har til nå kun regissert en annen langfilm, også denne filmen ble nominert til oscar, i tre kategorier.

 

Forresten, ønsker dere dere noen kjente fjes etterhvert eller?

 

post-93527-1276894336,5119_thumb.jpg

 

post-93527-1276894345,9678_thumb.jpg

 

post-93527-1276894353,2349_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Da ble det litt fart på sakene her ja, jeg hadde vel trodd at det var Mr. Wilkinson (han andre der) som kom til å avsløre oppgaven, men det ble vist mor og sønn istedet.

Rart det er så få som har oversett denne, den er faktisk veldig bra, om en nogget annen film enn jeg hadde ventet meg. Vel, nå så jeg den faktisk først i forrige måned jeg og da, men jeg har hatt planer om å se den veldig lenge, og jeg hadde før jeg postet denne oppgaven en følelse av at det var en film 'de fleste' hadde sett.

 

Din tur.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...