Juleniss1 Skrevet 3. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2010 Nissen; Nei, kjenner ikke igjen fyren. Burde jeg? Det burde du så absolutt De som har vært innom TV Norge et par ganger drar kanskje kjensel på denne mannen også: Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 3. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2010 Grøsser/spøkelseshistorie? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2010 Raw meat? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 3. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2010 2 poeng til mannen med hatt. Selv om Raw Meat er feil tittel -- Filmen heter egentlig 'Death Line'. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Som de fleste i Norge går jeg etter ameriakansk titel^^ Ser ingen grunn for at jeg skal reise meg,så gir oppgaven videre. Endret 3. mars 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 3. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2010 Ja, er forståelig at amerikanerne må oversette disse vanskelige britiske titlene. Er tross alt et helt annet språk. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 3. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2010 Er han så snill, så. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 3. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2010 Det er Tropa de Elite. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 4. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2010 Okay, vi tar en forholdsvis lett en. Det blir ett googlet bilde nå, så skal jeg få tatt noen bilder selv i morgen hvis ingen tar den innen da. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) Selv om det helt klart er en sammenheng her, skjønner jeg ikke helt hvordan du klarte å rote deg opp i The Pumaman. Pumaman er feil. Oi, beklager der. Var helt sikker på at det var fra filmen med sitatet "My Name is Pleasance, and I'm Funky", siden vi så Donald Pleasance. Puma Man / eventuelt MST3K's versjon. Men jaja, I apologize. Endret 4. mars 2010 av CypheroN Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 4. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2010 Mediterraneo er feil. Da har jeg fått tatt noen screens selv, så da kjører vi på; Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 4. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2010 Disse burde gjøre det lettere; Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 5. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2010 Filmen fikk i sin tid en Oscarnominasjon, men vant ikke. Ett lite hint til; faren til en som er en kjent skuespiller i dag er med i denne filmen... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2010 Er det Kirk, faren til Michael, for eksempel? Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 5. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2010 Er nok ingen Douglas med i denne filmen. Filmen har over 7 i snitt på IMDB, og under 5000 votes. Vi får gjøre det mye lettere da; Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2010 Ville sagt Donald jeg. Lenke til kommentar
Broom Skrevet 5. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2010 von ryan`s ekspress? Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 5. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2010 von ryan`s ekspress? About time... Det er såklart Von Ryan's Express med Ol' Blue Eyes Det var forøvrig James Brolin jeg refererte til, som selvfølgelig er faren til Josh Brolin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå