tigerdip Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Det så veldig ut som en Kurosawa film, men jeg har ikke sett så mange av dem... Gjetter Ran eller Kagemusha? Jepp, det er Kurosawas versjon av Kong Lear. Ran er korrekt. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 Dere trenger ikke å si nøyaktig hvilken film, bare hvilken serie. Som James Bond, Lone Wolf and Cub, Indiana Jones, Evil Dead osv... Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 (endret) Once Upon a Time in China?? Endret 31. august 2004 av Godrick Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 (endret) Nope, dette er en Japansk serie. Endret 31. august 2004 av Scarface^ Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Nei, kom igjen, spart oss for japanske filmer Mitt forslag: KUN hollywood filmer Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Nei, kom igjen, spart oss for japanske filmer Mitt forslag: KUN hollywood filmer Det forslaget støttes IKKE av meg. Litt utfordring er bare bra. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 Hollywood er ikke de eneste som kan lage gode filmer vet du. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 (endret) Shogun..? støtter heller ikke forslaget om kun hollywood filmer. Endret 31. august 2004 av groenn Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Hollywood er ikke de eneste som kan lage gode filmer vet du. Ikke de eneste, men det er greit når det er filmer som folk flest faktisk har sett Eller som i det hele tatt har kommt på kino Det finnes selvfølgelig untak, men at de har gått på kino og er noenlunde kjent burde være et must. Iallefall ikke noe bollywood og japanske filmer Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 (endret) Nei, kom igjen, spart oss for japanske filmer Mitt forslag: KUN hollywood filmer Mitt forslag: Svar når du kan. Noen som faktisk liker andre ting enn crappy hollywoodfilmer og skjønner du. Edit; Det finnes selvfølgelig untak, men at de har gått på kino og er noenlunde kjent burde være et must. Iallefall ikke noe bollywood og japanske filmer Ehh.. Det finnes utrolige mange store og kjente japanske filmer. Hørt om Akira Kurosawa f.eks? Endret 31. august 2004 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 (endret) Tror du må komme med hint. Kan man også komme med bilder fra tv serier? Endret 31. august 2004 av Godrick Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Svar når du kan. Noen som faktisk liker andre ting enn crappy hollywoodfilmer og skjønner du. Jeg håper at du ikke antyder til at alle de hollywood filmene vi har lagt ut bilder av har vært crap? Jeg har aldri sett en japansk film i mitt liv, da jeg aldri har fått det anbefalt før nå. Nå som jeg hører mer om hvor bra de er, skal jeg sjekke de ut. Er forresten imot tv-serier Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 (endret) Hørt om Akira Kurosawa f.eks? Ehh... ja...... Men har ikke akkurat sett så mange av filmene da Men likte bedre sergio leones versjon av "A fist full of dollars" Men hva har vel han å gjøre med andre crappy japanske filmer som ingen har hørt om? Endret 31. august 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 (endret) Hvor mange japanske filmer har du sett? Når du sammenligner Indisk og Japansk film på den måte så tviler jeg veldig sterkt på at du har sett særlig mange. Og vi bør ikke ha noen tv-serier her inne nei. Dette er film quiz. Tips: Takeshi Kitano laget nettopp en den nyeste filmen i denne samurai serien (litt for enkelt tips kanskje). Endret 31. august 2004 av Scarface^ Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Tips: Takeshi Kitano laget nettopp en den nyeste filmen i denne samurai serien (litt for enkelt tips kanskje). Alle som vet om IMDB vil nok greie den nå. Jeg, derimot, venter på neste oppgave. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Hvor mange japanske filmer har du sett? Når du sammenligner Indisk og Japansk film på den måte så tviler jeg veldig sterkt på at du har sett særlig mange. Og vi bør ikke ha noen tv-serier her inne nei. Dette er film quiz. Tips: Takeshi Kitano laget nettopp en den nyeste filmen i denne samurai serien (litt for enkelt tips kanskje). Jeg sammenlignet da ikke, jeg sa at jeg ikke ville ha verken bollywood eller asiatiske filmer Og jeg står ved mitt ord, nevn 3 japanske filmer somhar vært på kino(i Norge vel å merke) i løpet av de 2 siste årene. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 tja..det sto så mye rart der. Er det "Zatôichi "..? Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 (endret) Og jeg står ved mitt ord, nevn 3 japanske filmer somhar vært på kino(i Norge vel å merke) i løpet av de 2 siste årene. I løpet av det siste året har vi hatt: -Zatoichi -1 ubesvart anrop Å be meg huske to år tilbake er litt mye å kreve og groenn: Du har nok rett, zatoichi er blitt laget i serie. Endret 31. august 2004 av tigerdip Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 (endret) Zatoichi it is! Fantastisk character han Zatoichi Tragisk at ingen her har hørt om han. Endret 31. august 2004 av Scarface^ Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Da drar vi tilbake til hollywood en tur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå