Montag Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Å nei, så kjent dette virket. Kan en 28 åring ha sett denne som barn? Ja, i alle fall om du hadde filmkyndige foresatte. :!: Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Bare fordi den er dårlig, betyr ikke at den ikke er kjent. Jeg hadde postet mange bilder, så alle som har sett den burde skjønne oppgaven. Relativt kjent blandt folk som liker slike filmer, og den har til og med David Carradine i hovedrollen. Når filmen har ca. 450 votes på imdb, er det stort sett et tegn på at den ikke er spesielt kjent -- selv om den sikkert er godt kjent blandt swords and sorcery-fantaster. Og David Carradine har spilt i uendelig mange ukjente drittfilmer. Lenke til kommentar
Stigah Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Det er en trailer på VGTV, med noen monstre. Lignet litt på den. På norsk heter filmen "Til huttetuenes land" http://www.vgtv.no/?id=27708 Hvis jeg har riktig kan noen andre poste et nytt bilde for meg. Jeg legger meg nå, hehe Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Å nei, så kjent dette virket. Kan en 28 åring ha sett denne som barn? Ja, i alle fall om du hadde filmkyndige foresatte. :!: hehe, vel.. Det må ha gått på TV. Må si jeg er spent. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Hvem husker vel ikke dette sjarmtrollet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Hvem husker vel ikke dette sjarmtrollet? Kjenner broren. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 @danielzu: :!: Hans slemme halvbror derimot... Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 La Guerre Du Feu / Quest For Fire. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 La Guerre Du Feu / Quest For Fire. Nå som vi hadde det så moro med tusser og troll, måtte selvsagt du komme og ødelegge. :!: Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Ja, sorry for at jeg ødela for din trolling. Ny oppgave... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Tja, er det fra den nye Friday the 13th, kanskje? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Tror du det selv med det norske bilskiltet? Tar en real råkjangs og tipper på Snarveien. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Oops.. Da vil jeg tippe Skjult, men det er filmen _crs_ hadde forrige gang. Snarveien er nok riktig. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Tror du det selv med det norske bilskiltet?Tar en real råkjangs og tipper på Snarveien. Snarveien er korrekt. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Tror du det selv med det norske bilskiltet?Tar en real råkjangs og tipper på Snarveien. Snarveien er korrekt. Satser på at det er en promo du har fått tak i. Å betale for det må ha vært surt. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Satser på at det er en promo du har fått tak i. Å betale for det må ha vært surt. Surt for deg kanskje? Hverken eier eller har sett filmen. Men "en manns søppel er en annen manns gull" som du vet. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Jaggu Da fortsetter vi med en film jeg bestilte ved en feiltagelse fordi den har en tittel som er tildels lik tittelen til en annen film jeg ønsket å se. Jeg hadde denne derfor stående lenge usett, men valgte nå for ikke veldig lenge siden å gi den en titt. Hva heter filmen, som altså har en tittel som kan minne om en annen film sin? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Beklager litt sen oppdatering, de forrige bildene burde strengt talt vært tålig raskt etterfulgt av flere. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Finding Neverland? Kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå