modin Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Sitter å lurer på om det kan være en scene fra en av de tre fargene.... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Trois Couleurs? Det er feil. Muligens lettere nå? Snek med seg litt subs fra DVD'en der og. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Det er Caché. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Det er det. Endret 4. januar 2010 av CypheroN Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) What's what? Edit: Tok og rettet opp apect ratioen på disse bildene og jeg, fordi det kostet så lite innsats, og de så ordentlig grelle ut da de var såpass uproporsjonerte. Endret 4. januar 2010 av Bruckiania Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Har sett den før, men usikker.. daler og fjorder - New Zealand. Braindead? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Du har helt sikkert sett den før, men det er ikke New Zealand og dermed heller ikke Braindead. Litt flere bilder av the scenery gjør det sikker lettere, uten å gjøre det for lett da selvfølgelig. Jeg oppdaget just nu at DVD-programmet fucka opp aspect ratioen ganske voldsomt da den tok snapshot, så jeg beklager det, men nå skal det stemme. Oppdaget også at maskeringa rundt bildet varierte litt på denne DVD-utgivelsen, men det kan jeg vel knapt klandres for. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Breaking the Waves Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Verre var det ikke. Bonusbilde, for å fullføre serien med disse ganske så estetisk tiltalende bakgrunnene for titlene til hver av filmens kapitler. <Oj, det ble en krøkkete setning det. Din tur. Endret 4. januar 2010 av Bruckiania Lenke til kommentar
Montag Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Nok en lett oppgave: Endret 4. januar 2010 av Montag Lenke til kommentar
Montag Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Filmen er ikke engelskspråklig. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Svensk? Så flink du er i dag, CypheroN. Endret 5. januar 2010 av Montag Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Takk for det. Har dog aldri sett filmen. Men tipper det er sent 80-tall eller 90-tallet. Men har lite peil på svensk film fra denne tiden. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Er det Gösta Ekman vi ser på det siste bildet? Tipper tidlig 70-tall. Endret 5. januar 2010 av tjalla Lenke til kommentar
Montag Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Dere er på rett spor, gutter. Vi skal til 60tallet. Endret 5. januar 2010 av Montag Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Mine google skills skaffet meg følgende tittel - Att angöra en brygga. Året bør i grunn stemme med madammens frisyre på det nest side bildet. Veldig 60's shaggadelic. Endret 5. januar 2010 av tjalla Lenke til kommentar
Montag Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Hva hadde denne quizzen vært uten Google? Over til deg. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Glemme hele tida at VLC snapshot-funksjonen ikke fungerer. Bah, får håpe det går ann med et tilfeldig bilde fra nett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå