toro6 Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 man kan da ikke bytte oppgave slik? Jeg hadde tatt den lett.. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Har problemer med å fokusere på bilde nr2 av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Har problemer med å fokusere på bilde nr2 av en eller annen grunn. Jeg ser 4 grunner til at du kan ha problemer med å fokusere. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 man kan da ikke bytte oppgave slik? Jeg hadde tatt den lett.. Gikk litt fort når jeg fant film, men synes egentlig det er ganske urettferdig viss man må være pirat for å klare oppgaven. Ingen protesterte heller. Nye bilder kommer om ikke så altfor lenge Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Har problemer med å fokusere på bilde nr2 av en eller annen grunn. Jeg ser 4 grunner til at du kan ha problemer med å fokusere. Gah.. ser kun to grunner til problemer her. De to problemene til høyre ser helt jævlige ut. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Endret 8. desember 2009 av Jonas2k Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Veldig usikker, men magefølelsen sier Red Sonja. Flere år siden jeg så filmen. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Det er nok feil. Kanskje disse bildene hjelper? Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 scorpion king? Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 haha.. husker ingenting av filmen :> Lenke til kommentar
Montag Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Deadspace the Movie - cheesy affære. Mistenker at spillet er morsommere. Ny oppgave: Endret 8. desember 2009 av Montag Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Kan hende jeg er helt utpå viddene her, men Max Manus? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Kan hende jeg er helt utpå viddene her, men Max Manus? Du er på rett vidde. Gratulerer. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Hehe, Aksel Hennie med 40-talls-sveis var ikke til å ta feil av. Ny oppgave, en av mine absolutte favorittfilmer: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 She's all that`? Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 She's all that`? Nope. Lenke til kommentar
......... Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 She's all that`? Nope. 10 things I hate about you? Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) No luck. Jeg vil si filmen inneholder den beste skuespillerprestasjonen til en av mine favorittskuespillere, som vanligvis ikke assosieres med den type rolle han har her, selv om det kanskje ikke sier så mye. Litt flere bilder: Endret 9. desember 2009 av Dimitrij Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå