Gå til innhold

Bilde-Quiz - Gjett filmen!


Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, men kjære deg, når ble dette en slags tabloidavis film-quiz?

Ink er en enklere oppgave enn 90% av Modags sine..

 

Hvem snakker om tabloidavis? Montag og jeg tok opp tilgjengelighet. Fair sjanse = en film som de fleste har hatt anledning til å se. Bilde må gjerne være så vanskelige som oppgavelager ønsker.

Lenke til kommentar
Alle har lenge hatt anledning til å se Ink.. At noen av en eller annen uforklarlig grunn ikke vil laste ned, er heldigvis ikke mitt problem.

Det blir et problem, når du velger å lage oppgave av såpass nye filmer. Se svaret til crs, og les gjerne mine tidligere innlegg på nytt om du har vondt for å fatte dette.

Lenke til kommentar
Så lenge filmen er og få kjøpt i Norge, norden, UK eller US - gjennom de "vanlige" stedene så som forskjellige amazon'er osv. så bør det ikke være noe problem...

Greit nok, men da bør filmen ha vært ute på dvd en god del lenger enn en knapp uke. Filmer som ennå avventer kinopremiere i Norge bør man slett ikke poste.

 

image-F47C_4B083D00.jpg

Endret av Montag
Lenke til kommentar
Alle har lenge hatt anledning til å se Ink.. At noen av en eller annen uforklarlig grunn ikke vil laste ned, er heldigvis ikke mitt problem.

Det blir et problem, når du velger å lage oppgave av såpass nye filmer. Se svaret til crs, og les gjerne mine tidligere innlegg på nytt om du har vondt for å fatte dette.

 

 

Dette blir tåpelig, min oppgave var enkel som bare faen, mens din derimot..

Lenke til kommentar
Alle har lenge hatt anledning til å se Ink.. At noen av en eller annen uforklarlig grunn ikke vil laste ned, er heldigvis ikke mitt problem.

Det blir et problem, når du velger å lage oppgave av såpass nye filmer. Se svaret til crs, og les gjerne mine tidligere innlegg på nytt om du har vondt for å fatte dette.

 

 

Dette blir tåpelig, min oppgave var enkel som bare faen, mens din derimot..

Som crs sa, det handler om filmens tilgjengelighet for publikum. Min film har vært på markedet atskilig lenger enn en knapp uke (vi snakker noen år her), og det er dermed større sjanse for at noen har sett den. Det dreier seg forresten om en real klassiker...

Endret av Montag
Lenke til kommentar

Denne tråden er for lek og moro, ikke kjip diskusjon. Den ender her. For å sitere førsteinnlegget:

 

Alt er lov. Men bare film.

 

Det spiller ingen rolle om filmen har hatt premiere eller ikke i Norge. De fleste nye filmer er uansett lettere å gjette enn filmene fra nederst i Montags støvete filmskattekiste.

 

Kommentarer til moderering tas via PM og ikke i tråden.

Lenke til kommentar

Hehe, dette er da slett ikke hentet fra bunnen av min "støvete filmskattekiste". Om jeg hadde postet noe som virkelig var obskurt, hadde klagemålene deres hatt litt mer relevans. Dette derimot er elementær filmkunnskap (særlig for en så dyktig filmviter som deg, cun...)

 

De virkelig tunge oppgavene sparer jeg til andre fora...

 

image-E9A1_4B083E82.jpg

Endret av Montag
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...