Juleniss1 Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 Riktig det. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 Greit, ny oppgave, Lenke til kommentar
Montag Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 Paranormal Activity... Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 niks, denne gangen tok du feil. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 Det ser ut som et av cuns refuserte studentfilmprosjekt. Kan det stemme? Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 (endret) neida, denne filmen er ikke norsk. :!: Endret 21. november 2009 av toro2 Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 Ink. Kan jo være en ide å poste filmer som faktisk har kommet ut i Norge, på kino eller dvd... Lenke til kommentar
Montag Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 Kan jo være en ide å poste filmer som faktisk har kommet ut i Norge, på kino eller dvd... Dagens utålmodige internettgenerasjon kjenner ikke dyden av tålmodighet. De vil ha sakene NÅ. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 Riktig film. Denne har vært ute lenge, og er å få kjøpt via Amazon.. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 Riktig film. Denne har vært ute lenge, og er å få kjøpt via Amazon.. Og når ble Amazon en norsk butikk? Nå er det ikke jeg som lager reglene, men filmer som postes her burde minimum være å se på kino her til lands... ellers står selv kløppere som Montag fast. Tenker jeg sier free for all, jeg skal ut. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 Skal man bare se filmer som går på kino i Norge, går man glipp av en del gode ting. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Kan jo være en ide å poste filmer som faktisk har kommet ut i Norge, på kino eller dvd... Syns heller dette ^ burde være en regel isåfall. Er jo faktisk en del filmer som går rett på dvd her til lands. Endret 21. november 2009 av Jonas2k Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 Skal man bare se filmer som går på kino i Norge, går man glipp av en del gode ting. Er det bare god-dag-mann-økseskaft på deg eller? Jeg snakker jo om hvilke filmer man velger å lage oppgave av i denne tråden. Hva folk velger å se, er vel et fett. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Man burde i alle fall begrense seg til å poste filmer som har vært i allmenn dvddistribusjon en god tid. Å poste filmer som nettopp har hatt kinopremiere i USA, og som kanskje ventes her til lands, bør man slett ikke gjøre. Edit: Release på Ink var tiende november 2009 - ikke hva jeg ville kalle å ha vært lenge tilgjengelig. Endret 21. november 2009 av Montag Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Det var derfor jeg sjekka Amazon først.. Jeg vet ikke hvor lenge Ink har vært i salg, men filminteresserte har hatt GOD tid.. At enkelte bare kjøper film i Norge er ikke mitt problem, det er noe disse bare må ta konsekvensene av.. Akkurat som at jeg må finne meg i oppgaver fra Polen.. EDIT: tiende november er ikke lenge siden, nei. Men den har vært ute mye lengere enn det.. Endret 21. november 2009 av toro2 Lenke til kommentar
Montag Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 (endret) At man kunne ha forhåndsbestilt, endrer ikke det sagt av både crs og meg. Filmen bør minimum ha vært i allmenn distribusjon ett års tid, synes jeg. Tråden er heller ikke ment å skulle belønne de flittigste nedlasterne... Endret 21. november 2009 av Montag Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 Hva er meningen med tråden, egentlig? Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Meningen er å gi brukerne en fair sjanse til å klare oppgaven. Og det er helt i tråd med hva Montag sier, uten at vi er kjipalars. Rekker en ny oppgave allikevel... lykke til. Endret 21. november 2009 av _crs_ Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 Du har ikke glemt at det faktisk var du som svarte Ink? Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 Du har ikke glemt at det faktisk var du som svarte Ink? Jo, men jeg tviler på at jeg representerer en gjennomsnittlig forumbruker hva denne tråden angår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå