toro6 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 hehe, du har lagt opp så mye rart i det siste, og syns jeg så C. Clarke i bakgrunnen. Må må tørre litt også. :!: Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Hehe, mye rart? Hmm, har jeg det? Sorry Cyph, ikke de to heller. Edit: Kom en post imellom så jeg måtte rekonstruere litt. Endret 24. oktober 2009 av Bruckiania Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) ja, men det er kanskje bare meg. Men du har rett, det hadde vært drøyt og kjøpe den filmen.. jeg tror rekorden min er en film med under 30 stemmer, men det er sjelden jeg ser slike filmer. Endret 25. oktober 2009 av toro2 Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Etter å raskt ha sett igjennom mine siste oppgaver i denne tråden ser jag at jeg kanskje ikke har dykket mest i mainstream-delen av hylla når det kommer til å velge ut filmer å lage quiz av i det siste (ikke at jeg har sortert filmene mine etter hvor "mainstreame" de er men). The African Queen er helt korrekt, denne filmen en er ihvertfall meget langt unna å kunne bli kalt noe "rart", om det ikke er den svenske betydningen av rar en mener da. Jeg har ennå ikke kommet meg helt over hvor bra denne faktisk var, fantastisk film. Over til deg og ditt _crs_ Endret 25. oktober 2009 av Bruckiania Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 er filmen rar? jeg fisker selvfølgelig etter fler bilder, angrer fremdeles på at jeg følte meg for fin for TROTF. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg tror det er riktig. Du må være litt frekk for å ha sett denne, men den skal være tagbar uansett. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Paranormal Acitivity? Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) jepp, anbefales hvis man liker et godt grøss. oops, jeg skulle ha valgt en film jeg ikke har preka om tidligere i dag. Det hadde blitt 2012: Supernova. Endret 25. oktober 2009 av toro2 Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 På blu-ray, til og med. Ekstremt mye arbeid og stress bare for å få til ett enkelt skjermbilde. Hehe, om du kaller det mye arbeid og stress, har du noe å glede deg til når du kommer ut i arbeidslivet. Alt er relativt. Prøv å ta screencap fra en blu-ray, du da. Jeg har vært i arbeidslivet, så din sedvanlige nedlatende og fordomsfulle holdning får seg nok en smekk på lanken. Pow! Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 The Last House on the Left (2009) Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 The Last House on the Left (2009) Jepp. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Blir ikke helt det samme uten musikken, men.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå