Montag Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Shadow of a Doubt. er navnet på en film du ikke har sett, men ikke den vi skal fram til her. Et nytt bilde hjelper kanskje? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Mener bare jeg har sett bilder av noen som ligger i en seng i den filmen. Forventa egentlig ikke at det skulle være riktig. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Forventa egentlig ikke at det skulle være riktig. Kanskje du i stedet skal dedikere deg til din favorittøving - å gjette tiår. Noen forslag? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 USA, 1940-årene. Du er fortsatt gromgutten på tiår og land. Kanskje en tittel neste gang? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Gilda? Ja, det er nok en film du må se, men ikke den vi skal fram til her. Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Forferdelig vanskelig! Har googlet for fullt, men enda ikke kommet fram til noe. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Forferdelig vanskelig! Har googlet for fullt, men enda ikke kommet fram til noe. Neida, dette er overhodet ikke vanskelig. Du må bare lære deg å google bedre, alternativt se mer film. Nytt bilde gjør dette enda lettere. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 13 Rue Madeleine? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 13 Rue Madeleine? Nei, vi skal til krigsårene og en film med høyere snitt @IMDB. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 I Walked With A Zombie. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 I Walked With A Zombie. Da er det bare for deg å gi folket en ny, lett oppgave. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Det er Sunshine Cleaning. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Det er Sunshine Cleaning. Det er riktig. Noen burde tatt filmen fortere med tanke på at det er Clifton Collins Jr. i bildet (som til og med mangler en arm). Men hvorfor er jeg ikke overrasket... Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Ja selv for folk som ikke har sett filmen var det bildet der temmelig give away. Greit, Amy Adams så litt Laura Linney ut på det bildet, men det burde allikevel være fint mulig å kjenne igjen henne også. Ny oppgave: Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Flere bilder er sikkert ønskelig. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Lie With Me. Lauren Lee Smith burde jo være kjent for de som har sett de siste sesongene av CSI, og Eric Balfour kan man jo ane med ryggen til. Tenker vi legger ut en oppgave som selv de mest talentløse på forumet burde klare. Så slipper jeg å bekrefte rett svar. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Tenker vi legger ut en oppgave som selv de mest talentløse på forumet burde klare. Så slipper jeg å bekrefte rett svar. Hehe, aner jeg et snev av oppgitthet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå