Montag Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Braveheart? Prøv med denne i stedet Endret 6. oktober 2009 av Montag Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Braveheart? Prøv med denne i stedet Din tur Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Braveheart? Prøv med denne i stedet Har sett den, meget forut for sin tid. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Braveheart? Prøv med denne i stedet Har sett den I så fall ser det ut for at hukommelsen til dagens unge er overvurdert. Ny oppgave: Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 I så fall ser det ut for at hukommelsen til dagens unge er overvurdert. Sorry for at jeg ikke gjenkjenner en hver rygg på en dame? Kunne like godt vært Braveheart som Robin Hood. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Kunne like godt vært Braveheart som Robin Hood. Ikke helt enig i den vurderingen. Nytt bilde gjør det lettere. Endret 6. oktober 2009 av Montag Lenke til kommentar
Montag Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Vi må visst gjette land - noen forslag? Endret 6. oktober 2009 av Montag Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Nytt bilde gjør det lettere. Nei det gjør ikke det. Like uklart for meg. Jeg fikk litt svenskefølelse på bilde nummer 2, men jeg vil nok heller tippe spania. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Nytt bilde gjør det lettere. Nei det gjør ikke det. Like uklart for meg. Jeg fikk litt svenskefølelse på bilde nummer 2, men jeg vil nok heller tippe spania. Spania er feil. Andre forslag? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Minner meg om Marokko, Algerie eller Tunisia. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Minner meg om Marokko, Algerie eller Tunisia. Beste forslag så langt, men fortsatt feil. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Ser ut som noe nord-afrikansk dette ja. Og derfor gjetter jeg på England. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Og derfor gjetter jeg på England. Og derfor har du karantene fra videre deltagelse. Egypt eller Tyrkia? Nei. Hvor tror dere denne familien hører hjemme? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Og derfor gjetter jeg på England. Og derfor har du karantene fra videre deltagelse. Ser ikke den regelen i førstepost. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Ser ut som hebraisk skrift i bakgrunnen der. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Ser ut som hebraisk skrift i bakgrunnen der. Hva sier det deg, min godeste Holmes? Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Familien ser amerikans ut i 50-talls stil. Skal vi til Iran? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå